Heb je nog meer info dan een plaatje? Zie Stoute Bugs FAQ wat men verwacht bij dit soort reports. Er is nu geen enkele informatie om mee te zoeken waar het ook maar mogelijk mis gaat. Als ik de pagina open, werkt het gewoon, dus het moet aan jou liggen.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Klikken op Ticketgarantie werkt gewoon? Dan zal het vast aan mij liggen ja..Hero of Time schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:10:
Als ik de pagina open, werkt het gewoon, dus het moet aan jou liggen.
/f/image/yi1QQ19CmEfFg9y9AGpAN62U.png?f=fotoalbum_large)
Chrome 116 @ Windows 10
Edge 116 @ Windows 10
/f/image/o9vtmszFEaCAUysoPfRaccUQ.png?f=fotoalbum_large)
Dit klinkt ook niet ideaal:
/f/image/OAx0eO3byvLV7rG2waEMPuOh.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 39% gewijzigd door Olaf van der Spek op 29-08-2023 21:22 ]
Wat bij jou als 'stuk' staat, komt bij mij gewoon naar voren met de mogelijkheid om kaartjes te kopen. Ik gebruik Firefox 116. Enige speciale wat noemenswaardig bij mij is, is ublock origin, maar die staat voor Tweakers uit. En ik heb enhanced tracking protection aan staan.
Dus welke add-ons heb jij in gebruik? Iets anders dan de nieuwe IE geprobeerd (dus geen Chromium based browser)? Private mode? Mobiel?
Dus welke add-ons heb jij in gebruik? Iets anders dan de nieuwe IE geprobeerd (dus geen Chromium based browser)? Private mode? Mobiel?
Heb je ook op Ticketgarantie geklikt?Hero of Time schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:39:
Wat bij jou als 'stuk' staat, komt bij mij gewoon naar voren met de mogelijkheid om kaartjes te kopen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/wnlSYXVIBcJD8zN9TJqkX394.png?f=user_large)
Had alleen Chrome (ook in private mode) en Edge geprobeerd. Geen extensies in private mode.Ik gebruik Firefox 116. Enige speciale wat noemenswaardig bij mij is, is ublock origin, maar die staat voor Tweakers uit. En ik heb enhanced tracking protection aan staan.
In Safari / iOS 16.6 werkt de Ticketgarantie link ook niet.
Aha, die pagina word op een ander domein gehost, en dat domein staan we zo te zien niet toe voor frames. Nu kan ik het zelf ook reproduceren.Olaf van der Spek schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:46:
[...]
Heb je ook op Ticketgarantie geklikt?
[...]
Waarschijnlijk heeft yourticketprovider iets aangepast, waardoor dit probleem nu speelt. Een "oplossing" zou zijn voor gebruikers om die link in een nieuwe tab te openen, maar dat is natuurlijk niet hoe 't hoort. Ik ga d'r achter aan. Bedankt voor het melden!
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Nee, want je hebt geen exacte stappen genoemd hoe je het probleem kreeg. Daarom verwees ik naar de FAQ, waar wordt gevraagd om de stappen voor reproductie te noemen. Dat heb je niet gedaan, want alleen een plaatje en verders niets. Daarna vragen of ik op 'ticketgarantie' heb geklikt zegt weinig, want waar zou ik dat moeten zien? 4 stappen verder in het besteltraject?Olaf van der Spek schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 21:46:
[...]
Heb je ook op Ticketgarantie geklikt?
[Afbeelding]
Het is nu uiteindelijk duidelijk voor een ontwikkelaar en het probleem is gevonden, maar bij het melden van bugs is het wel erg prettig voor ze als je zo uitgebreid mogelijk bent.
Als ik een ticket zou krijgen van een gebruiker met de melding 'laptop gaat niet aan' en meer niet, sluit ik die omdat er geen zinvolle informatie wordt gegeven. Want is de accu wel voldoende opgeladen? Is de voeding aangesloten? Mogelijk drinken overheen gegaan? Überhaupt op de aan knop gedrukt? Etc. Als een gebruiker geen tijd wil spenderen in het geven van informatie, ga ik mijn tijd ook niet verdoen om er naar te vragen.
Het stond al in de titel.Hero of Time schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 22:02:
Nee, want je hebt geen exacte stappen genoemd hoe je het probleem kreeg. Daarom verwees ik naar de FAQ, waar wordt gevraagd om de stappen voor reproductie te noemen. Dat heb je niet gedaan, want alleen een plaatje en verders niets.
De Ticketgarantie link staat op de eerste pagina.Daarna vragen of ik op 'ticketgarantie' heb geklikt zegt weinig, want waar zou ik dat moeten zien? 4 stappen verder in het besteltraject?
Als dat jou weinig zegt weet ik het ook niet meer.
Wat dus weinigzeggend is over waar het precies staat en waar het om gaat.
Nu zie ik pas waar het staat. Een tweede afbeelding met die link had dit veel duidelijker gemaakt.[...]
De Ticketgarantie link staat op de eerste pagina.
Als dat jou weinig zegt weet ik het ook niet meer.
Doe met de feedback wat je wilt.
Onze ticketpartner (Yourticketprovider / CM.com) gaat kijken voor een aanpassing om de linkjes in een nieuw tabblad te laten openen zoals @DaFeliX al suggereerde. Nog geen planning voor, maar bedankt voor het melden!
Pagina: 1