Ik wil graag een eigen domeinnaam aanschaffen en deze koppelen aan Icloud+, Proton of Microsoft 365 Business Basic om ook voor de rest van het gezin een emailadres aan te maken. Welke het precies gaat worden moet ik nog uitzoeken, maar ik heb al wat oudere topics doorgelezen waar ik wat mee kan.
Het gaat me nu echter om de domeinnaam.
Alle andere veelgebruikte domeinextensies zijn ook al bezet en ik las dat .me ook wel vaak gebruikt wordt.
Op deze manier kan ik voor elk familielid een voornaam@jacobs.me aanmaken.
Andere suggesties zijn welkom...
Het gaat me nu echter om de domeinnaam.
- voornaam+achternaam.nl aan elkaar heb ik al in bezit voor wat selfhosted spul maar wordt te lang en wil ik i.v.m. emailadressen voor andere gezinsleden eigenlijk ook niet gebruiken. De volledige domeinnamen voor de rest van de gezinsleden zijn echter nog wel allemaal beschikbaar. Ik zou dus voor elk gezinslid een hallo@voornaam+achternaam.nl kunnen aanmaken.
- Alleen achternaam is al bezet maar zou ik nog wel kunnen registeren met een speciaal karakter.
Stel mijn achternaam is Jacobs: jacobs.nl is al bezet maar jac0bs.nl is nog beschikbaar.
Alle andere veelgebruikte domeinextensies zijn ook al bezet en ik las dat .me ook wel vaak gebruikt wordt.
Op deze manier kan ik voor elk familielid een voornaam@jacobs.me aanmaken.
Andere suggesties zijn welkom...
[ Voor 4% gewijzigd door qwasd op 29-08-2023 10:50 ]