Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik in full HD kan gamen. Daarnaast gebruik ik hem voor werk en dagelijkse bezigheden (Twitch/Youtube/Office).
Wat ik vaak speel is Call of Duty (warzone)/ Diablo, belangrijk dat dit netjes draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag wil ik onder de 1.200 euro blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een AOC C24G2U/BK (Full HD/165Hz) die ik blijf gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande setup heb ik samengesteld.Een 6700XT videokaart lijkt me voldoende ten opzichte van een 6800. Ik vraag me af of de upgrade naar een AMD 7600 het waard is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Opzich niet heel belangrijk, goede bang for buck is fijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een "strakke" behuizing die betaalbaar is, is mooi meegenomen.
De Design North is gewoon aan de dure kant in deze setup.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik advies/feedback willen op onderstaande lijst. Werkt dit goed met elkaar samen of hebben jullie aanvullingen? Of zijn er componenten die jullie zouden wijzigen? Advies wordt zéér gewaardeerd!
Dankjulliewel!
Ik ben op zoek naar een systeem waarmee ik in full HD kan gamen. Daarnaast gebruik ik hem voor werk en dagelijkse bezigheden (Twitch/Youtube/Office).
Wat ik vaak speel is Call of Duty (warzone)/ Diablo, belangrijk dat dit netjes draait.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag wil ik onder de 1.200 euro blijven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een AOC C24G2U/BK (Full HD/165Hz) die ik blijf gebruiken.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande setup heb ik samengesteld.Een 6700XT videokaart lijkt me voldoende ten opzichte van een 6800. Ik vraag me af of de upgrade naar een AMD 7600 het waard is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Opzich niet heel belangrijk, goede bang for buck is fijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een "strakke" behuizing die betaalbaar is, is mooi meegenomen.
De Design North is gewoon aan de dure kant in deze setup.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik advies/feedback willen op onderstaande lijst. Werkt dit goed met elkaar samen of hebben jullie aanvullingen? Of zijn er componenten die jullie zouden wijzigen? Advies wordt zéér gewaardeerd!
Dankjulliewel!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5700X Boxed | € 185,81 | € 185,81 |
| 1 | Moederborden | MSI B650 Gaming Plus WiFi | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Videokaarten | XFX Speedster SWFT 309 AMD Radeon RX 6700 XT CORE Gaming | € 359,- | € 359,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 134,50 | € 134,50 |
| 1 | Processorkoeling | DeepCool AG400 BK ARGB | € 32,90 | € 32,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 98,77 | € 98,77 |
| 1 | Voedingen | Seasonic G12 GC-650 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 84,99 | € 84,99 |
| Totaal | € 1.149,87 | |||