Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
23" of 24"inch monitor om mee te gamen.
Mijn monitor (Dell UltraSharp U2312HM Zwart) heeft gisteren een klap meegekregen tijdens het onweer waardoor deze niet meer aangaat. Eigenlijk was deze al lang aan vervanging toe doordat het aantal overleden pixels in de hoeken de strijd steeds meer wonnen, maar de monitor voldeed nog wel voor de spellen die ik speelde. Daarnaast was deze net als de rest van mijn systeem ook aan vervanging toe. Dit wil ik echter nog een tijdje uitstellen en door in 2024/25 een nieuw gamesysteem aan te schaffen. Het doel is straks wel om een gamepc in de range van 1000/1500 aan te schaffen. 3 jaar geleden is er nog wel een GTX 1070 ti ingekomen.
Wat is je budget?
Het budget is zo'n 250€ maar dit hoeft niet perse op.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De dell Ultrasharp is mij wel bevallen, maar hier ben ik niet mee getrouwd en voor alternatieven sta ik uiteraard open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik twijfel over welk scherm ik wil aanpassen. Zoals je kan zien is mijn pc aan vervanging toe, maar dit wil ik dit jaar eigenlijk nog niet gaan doen. Het scherm wat ik wil kopen is een 23 of uiterlijk 24" met een IPS paneel. Op dit moment kijk ik naar 1440p en heb ik de volgende gevonden:
Omdat ik niet erg bekend ben met de huidige kwaliteit van de monitoren heb ik een goedkopere variant (5E1S24) en een duurdere Acer Nitro. Daartussen een monitor van AOC dat mij als merk onbekend is. Philips en Acer spreken mij als merk meer aan.
Heeft iemand suggesties?
Ik zoek een?
23" of 24"inch monitor om mee te gamen.
Mijn monitor (Dell UltraSharp U2312HM Zwart) heeft gisteren een klap meegekregen tijdens het onweer waardoor deze niet meer aangaat. Eigenlijk was deze al lang aan vervanging toe doordat het aantal overleden pixels in de hoeken de strijd steeds meer wonnen, maar de monitor voldeed nog wel voor de spellen die ik speelde. Daarnaast was deze net als de rest van mijn systeem ook aan vervanging toe. Dit wil ik echter nog een tijdje uitstellen en door in 2024/25 een nieuw gamesysteem aan te schaffen. Het doel is straks wel om een gamepc in de range van 1000/1500 aan te schaffen. 3 jaar geleden is er nog wel een GTX 1070 ti ingekomen.
Wat is je budget?
Het budget is zo'n 250€ maar dit hoeft niet perse op.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
De dell Ultrasharp is mij wel bevallen, maar hier ben ik niet mee getrouwd en voor alternatieven sta ik uiteraard open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-4790K Boxed | € 265,- | € 265,- |
1 | Moederborden | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 0,- | € 0,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming 8G | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 95,- | € 95,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R5 Zwart | € 129,16 | € 129,16 |
1 | Monitors | Dell UltraSharp U2312HM Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Processorkoeling | Thermalright True Spirit 140 Power | € 63,57 | € 63,57 |
1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G3D1608ET3LX0CEU | € 0,- | € 0,- |
1 | Voedingen | Cooler Master V550 Semi-Modular | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Intel 520 180GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Intel 520 240GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 552,73 |
Ik twijfel over welk scherm ik wil aanpassen. Zoals je kan zien is mijn pc aan vervanging toe, maar dit wil ik dit jaar eigenlijk nog niet gaan doen. Het scherm wat ik wil kopen is een 23 of uiterlijk 24" met een IPS paneel. Op dit moment kijk ik naar 1440p en heb ik de volgende gevonden:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Monitors | Acer Nitro VG240YU Zwart | € 229,- | € 229,- |
1 | Monitors | AOC Gaming Q24G2A/BK Rood, Zwart | € 198,69 | € 198,69 |
1 | Monitors | Philips B-line 245B1/00 Zwart | € 195,43 | € 195,43 |
1 | Monitors | Philips E-line 245E1S Zwart | € 154,20 | € 154,20 |
Totaal | € 777,32 |
Omdat ik niet erg bekend ben met de huidige kwaliteit van de monitoren heb ik een goedkopere variant (5E1S24) en een duurdere Acer Nitro. Daartussen een monitor van AOC dat mij als merk onbekend is. Philips en Acer spreken mij als merk meer aan.
Heeft iemand suggesties?
[ Voor 18% gewijzigd door Tpn op 29-08-2023 07:33 ]