Welke zal ik nemen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb de keuze uit een Diamond Monster Fision 16mb agp 2x- of een Asus V3400 TnT1 16mb agp 2x-. Welke zou ik nemen om games mee te gaan spelen? Het komt te draaien op mijn computer, een:
Intel Pentium II 350 100mhz slot1 512kb
Asus P3B-F 100mhz mainbord
1x 128mb 133mhz A-merk geheugen
Creative Sound Blaster 128 PCi
56K6 Copertronic`s modem
ATX kast met 300 watt voeding

En nog wat meer zooi.
(Waarme haal ik de meeste FPS)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:27

The Legend

*Plop*

Mijn voorkeur gaat uit naar de Asus maar met een TNT 1 zul je de nieuwste games *niet kunnen spelen.

* Zeg nooit nooit maar moeilijk zal het iig wel zijn :)

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MariG
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 18:54
koop een fatsoenlijke kaart zoals een gforce2 gts 64ddr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op dinsdag 04 september 2001 15:15 schreef MysteryTweaker het volgende:
Ja maar aangezien niet iedereen zo vermogend is als jij was dat een vrij onzinnige reply |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zo`n 8 a 9 game`s die 3dfx nodig/ondersteuning hebben. Dus ik heb ze alebij en een moet ik er van houden, welke dus? De Asus 3400 TnT is zeker sneller, maar heeft geen 3dfx. Ik wil hem voor wat oudere game`s gaan gebruiken (zelf en computer waar de nieuwste lekker op draaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:06

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb in m'n oude computer (Celeron 450MHz) een Asus 3400 zitten, en het is een prima kaart. Als je de TV in/out versie hebt dan heb je ook prima beeld op TV. Bovendien kunnen m'n neefjes er nog prima Colin McRae 2 en NFS Porsche op spelen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op dinsdag 04 september 2001 15:19 schreef ExiRana het volgende:
Ik heb zo`n 8 a 9 game`s die 3dfx nodig/ondersteuning hebben. Dus ik heb ze alebij en een moet ik er van houden, welke dus? De Asus 3400 TnT is zeker sneller, maar heeft geen 3dfx. Ik wil hem voor wat oudere game`s gaan gebruiken (zelf en computer waar de nieuwste lekker op draaien).
Sja als je zoveel games hebt die je niet kunt spelen met de TNT dan is de keuze toch snel gemaakt niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik weet niet of die tnt wel zo veel sneller is. Als de diamond een voodoo kaartje is dan is dat waarschijnlijk de beste keus want een voodoo met glide drivers is ongeevenaard snel. Jammer dat glide door nieuwe games niet wordt ondersteund, maar die zou je toch niet kunnen spelen ook al had je de tnt gekocht.

MechWarrior || Monsters Game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 15:21 schreef Exirion het volgende:
Ik heb in m'n oude computer (Celeron 450MHz) een Asus 3400 zitten, en het is een prima kaart. Als je de TV in/out versie hebt dan heb je ook prima beeld op TV. Bovendien kunnen m'n neefjes er nog prima Colin McRae 2 en NFS Porsche op spelen :)
Dat zijn spellen die ik op mijn eigen computer goed kan spelen. :) Maar de 3dfx is inderdaad dan de beter keus.
Turok 3dfx Hunter die game`s uit 1998 en Ignition in 3dfx mode, al dat soort game`s. TnT was trouwens wel duurder dan die Diamond Monster Fusion kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 15:25 schreef GambitRS het volgende:
ik weet niet of die tnt wel zo veel sneller is. Als de diamond een voodoo kaartje is dan is dat waarschijnlijk de beste keus want een voodoo met glide drivers is ongeevenaard snel. Jammer dat glide door nieuwe games niet wordt ondersteund, maar die zou je toch niet kunnen spelen ook al had je de tnt gekocht.
Er zit een VooDoo Banshee chip op, te vergelijken als een VooDoo2 chip. ( http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=935&p=1 )

Verwijderd

Topicstarter
Dus de Diamond Monster Fusion. :)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op dinsdag 04 september 2001 15:15 schreef MysteryTweaker het volgende:
dat heeft dus geen zin want z'n cpu is de bottleneck
aan een MXje heeft hij meer dan genoeg

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 06 september 2001 19:29 schreef happy3736 het volgende:

[..]

dat heeft dus geen zin want z'n cpu is de bottleneck
aan een MXje heeft hij meer dan genoeg
Nee, ik moet 3dfx hebben, en waarom een Geforce II MX om Doom 95 en Ignition mee te spelen? :?
Pagina: 1