Super brutele vraag!

Pagina: 1
Acties:
  • 837 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wreijnders
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
ik ken een jongetje van 10 waarvan de ouders in de schuldsanering zitten en dus geen cent te makken hebben, blijkt nu dat ie best wel een buitenbeentje aan het worden is omdat hij niet kan mee praten over de games die ze spelen ( mincraft en dat soort spul )
nu ben ik als hobby bereid om voor hem een completet pc te bouwen inclusief beeldscherm toetsen bord en muis etc te donoren.

nu vroef ik me af of er mede tweakers zijn die eventueel nog onderdelen hebben liggen en bereid zijn om dat te donoren?

het hoeft dus zeker niet het beste van het beste als het maar de puberstelletjes kan afspelen.

Met vriendelijke groet Wouter _/-\o_ _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos.Slagter
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik heb zelf helaas niet zo veel liggen, maar zag toevallig deze staan eerder vandaag... Weet niets over donatie maar staat voor een lekker laag bedrag ;)
En misschien heel gek, maar ik heb deze moederbord / processor combinatie ook nog in een pc voor de kinders draaien:

v&a aangeboden: Intel i7 950 + moederbord + geheugen + CM 212 koeler + geluid...

Slurpt best wel wat stroom maar wat power betreft zeker niet onaardig.... Moet je alleen nog een leuke videokaart zien te vinden ;)

----------------------------------------------------------------------

EDIT: laat maar, staat al gereserveerd 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Jos.Slagter op 28-08-2023 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wreijnders
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
jammer genoeg staat die al op gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Hiervoor kan je de V&A raadplegen. Het forum is hier niet voor bedoeld.

Dit topic is gesloten.