Beste tweakers,
We hebben het onderstaande voorstel ontvangen van een partij die het begin oktober kan komen installeren.
Ons huis ligt met het schuine dak, 45gr, op het zuidoosten en er kunnen max 10 zonnepanelen op. Er is de gehele dag geen last van slagschaduw. Een systeem met optimizers of per paneel een omvormer is voor ons dan ook niet echt benodigd schat ik zo in.
Wat vinden jullie van een redelijk 'dom' systeem met de onderstaande prijs en garantietermijnen.
In deze afbeelding is het noorden recht naar boven en op het dak aan de zuid oostzijde willen we 10 zonnepanelen.:strip_exif()/f/image/N144oHfhwHpAI0rhgNaBoHu7.jpg?f=fotoalbum_large)
We hebben het onderstaande voorstel ontvangen van een partij die het begin oktober kan komen installeren.
Ons huis ligt met het schuine dak, 45gr, op het zuidoosten en er kunnen max 10 zonnepanelen op. Er is de gehele dag geen last van slagschaduw. Een systeem met optimizers of per paneel een omvormer is voor ons dan ook niet echt benodigd schat ik zo in.
Wat vinden jullie van een redelijk 'dom' systeem met de onderstaande prijs en garantietermijnen.
Foto's
In deze afbeelding is het noorden recht naar boven en op het dak aan de zuid oostzijde willen we 10 zonnepanelen.
Beschikbare (dak)ruimte
Dak op het zuidoosten is 5.5mtr breed, er kunnen door een dakraam ongeveer 10 panelen in totaal op.Schaduw
Geen last van schaduwJaarverbruik
3200kWhHuidige elektriciteitsaansluiting
1-FaseBudget en doel
Max. 5000e. We willen niet altijd in het huis blijven wonen, we denken over 7-10 jaar naar het huis van de ouders van mijn vriendin te verhuizen. We zien het ook als een besparingsmaatregel en een waardetoevoeging aan het huis.Wie gaat het project uitvoeren
Project wordt door een bedrijf geinstalleerd.Bijhouden van data
App op telefoon of iets dergelijks.Reeds verkregen offertes
:strip_exif()/f/image/N144oHfhwHpAI0rhgNaBoHu7.jpg?f=fotoalbum_large)
Regio
Breda-Tilburg[ Voor 43% gewijzigd door Fugitive2008 op 28-08-2023 11:50 ]
:strip_exif()/f/image/zEIjX9TSS3qKr0nySCXoVUOa.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/JZLuw28SeNSoaZlCorpiNhVx.gif?f=user_large)
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/rmCtPI7hT9GEM2urxDSZq2fa.gif?f=user_large)