[Android | Windows] Google Play Games | |||
![]() Platformen: Android, Windows, ChromeOS Oorspronkelijke releasedatum: 24 juli 2013 | |||
Sinds enkele weken is Google Play Games, wel is waar nog in de Beta, beschikbaar voor Windows. Ik heb de app geïnstalleerd en zag 4 spellen die ik eens op de telefoon heb gespeeld beschikbaar via de App op Windows. Nu ben ik sinds een week ermee aan de slag, buiten dat het wat traag opstart en de eerste 2 minuten van de gameplay het soms wat bokt, speelt het niet verkeerd. Mij leek het daarom leuk een topic te starten hierover en zo wat ervaring met elkaar te delen. Mocht je Google Play Games ook willen downloaden, klik hier. Minimale systeemeisen: * Besturingssysteem: Windows 10 (v2004) * Opslag: SSD-schijf met 10 GB beschikbare opslagruimte * Grafische items: IntelⓇ UHD Graphics 630-GPU of vergelijkbaar * Processor: 4 fysieke CPU-kernen (voor sommige games is een Intel CPU vereist) * Geheugen: 8 GB RAM * Windows-beheerdersaccount * Hardwarevirtualisatie moet aanstaan
Gaan jullie Android-games op de pc spelen? Vertel ons jouw mening en ervaring met deze dienst! | |||
[ Voor 17% gewijzigd door G_Dragon op 28-08-2023 15:39 ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.