In juli 2020 heb ik een Ryzen 9 3950X gekocht van *knip* webwinkel en voor 3 jaar lang heb ik hier echt van genoten. Maar aan het eind van juli dit jaar begon mijn PC kuren te krijgen. Blue screens met memory problemen, downloads, updates en andere dingen die corrupt werden, en ik kon niet eens meer Windows opnieuw installeren. Eerst dacht ik dat dit een RAM probleem was, heb deze terug gestuurd naar de verkoper en binnen drie dagen kreeg ik een nieuwe kit werkgeheugen. Dit had het probleem niet opgelost. Ik heb toen een moederbord van een vriend van mij geprobeerd met dezelfde RAM en CPU, nog steeds problemen. Uiteindelijk heb ik een goedkope Ryzen 3 4100 gekocht, in mijn PC gezet en ineens waren al die problemen die ik had verdwenen. Ik heb een bericht gestuurd naar webwinkel maar helaas, mijn garantie was met een maand verstreken. Ik heb een bericht gestuurd naar AMD en precies hetzelfde. Ik vind het zeer toevallig dat mijn processor een maand na hun eigen garantieperiode ineens bekakt en zelfs nadat ik hun heb gewezen op het Nederlandse consumentenrecht waarin staat dat ik een degelijke product mag verwachten voor het levensduur van het product lachen ze mij praktisch uit. Wat kan ik verder nog proberen?
[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 28-08-2023 18:01 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]