Toon posts:

Overvloed aan Xp topics..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Echt verschrikkelijk, over ieder klein wissewasje over XP wordt wel een topic geopend. Ben ik de enige die vind dat er wat strengere regels moeten komen, of dat er wat algemene topics moeten komen, zodat het een beetje bescheiden blijft?

het plaats-een -topic-over-wat-dan-ook-over-XP virus is bijna erger als Max Payne en Black & White samen!

Natuurlijk is er veel te bespreken, het is een nieuw OS, iedereen blij en zo, maar daar hoeven toch geen 200 topics per dag voor geopend te worden voor elk klein lullig vraagje?

edit:

ik bedoel dus topicS in de titel.. kan een modje dat ff veranderen?

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Adje ook goed? :P

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
yep :P mooi gedaan trouwens :+ :P

nu maar weer ff back to topic..

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

Je hebt inderdaad gelijk.. ik zal intern eens een balletje opwerpen :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wat is daar dan mis mee? Ik vind inderdaad dat topics als 'Vind jij XP ook zo leuk' etc. natuurlijk gesloten moeten worden, omdat dat gewoon al duizend keer gepost is.

Maar WOS is juist voor Windows-specifieke problemen, opmerkingen etc., dus als iemand een probleem heeft met een specifieke functie van XP, dan moet daar gewoon een nieuw topic over worden geopend. Als iemand een andere versie zoals Win2k, '98 etc. heeft en daarmee een probleem heeft, wordt daar toch ook een nieuw topic over geopend?

Of vind jij, dat alle topics over Win2k-problemen etc. ook maar in 1 groot Win2k-topic moeten? Dan wordt het wel erg rustig in WOS...

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 04 september 2001 19:47 schreef bramvrzt iets verstandigs
Klinkt erg logisch :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
ja ok.. maar het loopt wel een beetje de spuigaten uit.. het is bijna geen Wos meer, maar XP :)

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Dat er veel topics zijn over technishe problemen met XP is logish. Er zijn altijd vragen over een nieuw OS. :)

Maar het is inderdaad irritant :r om een lading topics te krijgen over hoe leuk het wel niet is in XP, hoe tevreden we wel niet zijn en of de kleuren wel of niet mooi zijn! of 2 topics hierover is OK, maar het moet niet te gek worden (8> :)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:55
nou, en om de scheet wordt er in PMG wel iets gevraagd over een AMD cpu en dat mag dan wel?

XP is nieuw en er zijn problemen mee, de topics hebben toch betrekking tot Windows XP, er zijn weinig crossposts, en ik denk dat elk behandeld probleem nuttig is voor de vele mensen die nog zullen volgen.

ik denk niet dat XP topics aan banden gelegd moet worden.

• VooDoo|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-12-2013
Daarbij gaat het aantal XP topics zeer waarschijnlijk stabiliseren rond het aantal W2K topics op weekbasis. Misschien iets meer, maar de enige reden voor het hoge aantal is de nieuwigheid van XP.
Dat neemt wel weer af, voor je het weet gaan kreten als UFTS weer in de rondte (als Traag niet kijkt dan he ;) ).
Pagina: 1