Om af en toe rustgevende muziek te luisteren wil ik een aantal nummers branden, maar ik merk dat het brandproces vaker vastloopt. Volgens mij ligt het niet aan de cd-brander. Branden probeer ik via iTunes. Op dit moment voelt het echter onzeker en lijkt het maar 'op de gok' of de schijf het doet of niet (cd-r's op spindel). De een na de ander liep vast en daarom heb ik veel kunnen weggooien van de voordelige 50-pack.
Welk type CD-r (audio-cd) om te branden adviseer jij? Ik weet niet welke brandsnelheid daarbij het beste is, maar op de huidige schijven staat '52x' en dan kies ik bijv. voor brandsnelheid 16x -want het lijkt alsof 'zo snel mogelijk' zeer snel het brandproces afbreekt met een foutmelding 'gegevens branden mislukt' binnen 30 seconden na starten. Heeft iemand tips waar dit aan zou kunnen liggen? Tijd is het probleem niet, ik vind niet erg om bijv. 10 minuten op een -goed gebrande- cd te wachten! Ik houd mij overigens aan de tijd; als er staat 80min, dan zorg ik dat hij niet 75minuten overstijgt; pauze tussen nummer 3sec; geen geluidsvolumecontrole (iTunes branden).
[ Voor 5% gewijzigd door SD93 op 27-08-2023 16:51 ]