Ik wil mijn acer laptop terug naar de fabrieksinstelling krijgen. Maar nadat de laptop zo'n drie kwartier verwijdert en weer opnieuw instelt verschijnt er telkens 'Er is een probleem met het opnieuw instellen van uw pc. Geen wijzigingen aangebracht'. Dat houdt dus in dat je je laptop dus ook niet meer kan verkopen. Zou dit onder de garantie moeten vallen?
Mogelijk, maar als je met de media creation tool van Microsoft een USB stick maakt, kan je echt opnieuw beginnen.
idd zou gewoon windows opnieuw installeren vanaf usb met de MCT.
Het is dan geen Acer image met acer bloatware. Maar je kan gewoon windows activeren.
En vanaf acer site alle nog nodige drivers downloaden
Het is dan geen Acer image met acer bloatware. Maar je kan gewoon windows activeren.
En vanaf acer site alle nog nodige drivers downloaden
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Acer geeft echter gewoon aan dat de computer terug in de fabrieksinstelling gaat. En installeert de oorspronkelijke instelling terug. Alleen verschijnt er dan een foutmelding.
Fabrieksinstellingen terugzetten werkt niet altijd, dit kan komen door een beschadigde windows installatie of software die dit blokkeert.
Het oplossen van dit probleem is soms ingewikkeld.
Zoals de rest hier aan geeft, is het een (veel) betere optie om met de Media Creation Tool een USB stick te maken en de pc opnieuw te installeren.
Dan heb je een echte frisse windows installatie zonder bloatware, ben je op de langere termijn een stuk beter mee af.
Het oplossen van dit probleem is soms ingewikkeld.
Zoals de rest hier aan geeft, is het een (veel) betere optie om met de Media Creation Tool een USB stick te maken en de pc opnieuw te installeren.
Dan heb je een echte frisse windows installatie zonder bloatware, ben je op de langere termijn een stuk beter mee af.
@Cratchit Dat kan.
Mijn surface laptop 2 wou laatst ook niet meer herstellen.
Dit werkt vaak wel. Maar soms is er iets niet lekker om zo te herstellen.
Gelukkig kan je dus simpel weer windows installeren.
En hoef je je al lang niet meer zorgen te maken over activatie van windows.
Mijn surface laptop 2 wou laatst ook niet meer herstellen.
Dit werkt vaak wel. Maar soms is er iets niet lekker om zo te herstellen.
Gelukkig kan je dus simpel weer windows installeren.
En hoef je je al lang niet meer zorgen te maken over activatie van windows.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Pagina: 1