Ik heb een kleine 2.5 jaar geleden een Garmin Vivomove 3S gekocht. Sinds korte tijd licht het display in de smartwatch niet meer op. Gevolg is dat dit horloge niet meer bruikbaar is. Schijnt een bekend probleem te zijn, internet staat er vol mee. Voorbeeldje.
Alles al geprobeerd, maar niks helpt. De winkel om raad gevraagd en ik kom niet verder dan onderstaand antwoord van ze. Ze blijven zich beroepen op het feit dat het horloge buiten de garantie termijn van 2 jaar is, het ding überhaupt niet te repareren is, en zo wel, dat het lang duurt, kosten hoog zijn, etc, etc.
Alles al geprobeerd, maar niks helpt. De winkel om raad gevraagd en ik kom niet verder dan onderstaand antwoord van ze. Ze blijven zich beroepen op het feit dat het horloge buiten de garantie termijn van 2 jaar is, het ding überhaupt niet te repareren is, en zo wel, dat het lang duurt, kosten hoog zijn, etc, etc.
Wat kan en mag ik verwachten? Hoe te reageren? Een levensduur van 2.5 jaar voor een smartwatch lijkt me aan de krappe kant, vooral omdat het een bekend probleem is. Wie weet raad?Je hebt aangegeven dat je Garmin defect geraakt is, en dat het probleem niet met een reset is opgelost en het gerepareerd zal moeten worden.
Normaliter worden dit type horloges gecrediteerd door de leverancier in plaats van gerepareerd wanneer er een defect aanwezig is. Hierna kan *knip* webwinkel jou een alternatieve oplossing aanbieden. Echter, deze optie is enkel mogelijk wanneer de garantietermijn nog niet is verlopen.
De leverancier biedt dit moment nog maar beperkte reparatiemogelijkheden wanneer de garantie is verlopen, waardoor de kans aanwezig is dat jouw product niet gerepareerd kan worden. Uiteraard kunnen wij je Garmin voor je opsturen ter reparatie. Wel moeten we hierbij vermelden dat een eventuele reparatie een stuk langer kan duren dan een gemiddelde reparatie, en dat de kans bestaat dat dit defect dan alsnog niet gerepareerd kan worden. Omdat de garantie inmiddels is verlopen, zul je een prijsopgave ontvangen van de kosten van de reparatie wanneer een reparatie wel mogelijk blijkt.
Graag horen wij van je of je je Garmin op wilt sturen ter reparatie. In dat geval gaan wij direct voor je aan de slag!
Hopelijk hebben we je zo voldoende geïnformeerd!
Met vriendelijke groet,
...
[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 27-08-2023 12:30 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]
Hoi