Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een nieuw allround systeem (laten) bouwen dat mijn zoon en ik kunnen gebruiken om te gamen op 1440p. Hij speelt Fortnite en Hogwarts, ik speel af en toe FarCry 6. Daarnaast wil ik er officewerk op kunnen doen en af en toe wat beeld/videobewerking maar dat is heel beperkt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Exclusief monitor en randapparatuur max 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Muis, monitor en alles wat daar tussen zit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind stilte belangrijk, zo laag mogelijk energieverbruik (in ieder geval als er niet gegamed wordt) en (uitschakelbare) RGB. Ik wil wel een AIO waterkoeling erin hebben met RGB. Geen kermis, maar wel een kast waarbij je wel iets ziet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Passen de gekozen componenten bij elkaar, zijn er betere alternatieven qua bang for buck? Is de 550W voeding toereikend? Wat zijn jullie gedachten bij de monitor? En ik twijfel tussen 2 moederborden: de ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI en de MSI B650 Gaming Plus WiFi
Ik heb nu een 4070 erin staan, maar misschien dat de 7800XT interessant wordt. Ik wacht dus met besluiten/bestellen totdat meer informatie beschikbaar komt over prestaties en verbruik van de 7800XT.
Mijn lijstje:
Ik wil een nieuw allround systeem (laten) bouwen dat mijn zoon en ik kunnen gebruiken om te gamen op 1440p. Hij speelt Fortnite en Hogwarts, ik speel af en toe FarCry 6. Daarnaast wil ik er officewerk op kunnen doen en af en toe wat beeld/videobewerking maar dat is heel beperkt
Wat mag het systeem gaan kosten?
Exclusief monitor en randapparatuur max 1500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Muis, monitor en alles wat daar tussen zit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik vind stilte belangrijk, zo laag mogelijk energieverbruik (in ieder geval als er niet gegamed wordt) en (uitschakelbare) RGB. Ik wil wel een AIO waterkoeling erin hebben met RGB. Geen kermis, maar wel een kast waarbij je wel iets ziet.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Passen de gekozen componenten bij elkaar, zijn er betere alternatieven qua bang for buck? Is de 550W voeding toereikend? Wat zijn jullie gedachten bij de monitor? En ik twijfel tussen 2 moederborden: de ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI en de MSI B650 Gaming Plus WiFi
Ik heb nu een 4070 erin staan, maar misschien dat de 7800XT interessant wordt. Ik wacht dus met besluiten/bestellen totdat meer informatie beschikbaar komt over prestaties en verbruik van de 7800XT.
Mijn lijstje:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600X Boxed | € 247,- | € 247,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 197,- | € 197,- |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 | € 628,90 | € 628,90 |
| 1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Monitors | LG UltraGear 27GR75Q-B Zwart | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML240L V2 RGB | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 87,99 | € 87,99 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 91,41 | € 91,41 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 2TB | € 84,99 | € 84,99 |
| Totaal | € 1.726,09 | |||
De islam kan uw vrijheid schaden