Hi, ik probeer een tv-lift aan te sluiten op de Shelly 2PM maar ik krijg dat niet voor elkaar. Elders op het forum vond ik al een soort van handleiding. Ik heb hetzelfde proberen te doen. Ik heb een fysieke afstandsbediening gekocht en deze gestript. Daarvan zie je de draden onderaan op de foto. De draden heb ik als volgt op de shelly aangesloten:
Wit (G) op N
Groen (V) op L / T
Zwart (M1-) op de 01
Rood (M1+) op de 02
:strip_exif()/f/image/jifJYWVZdIZ51EjBFckBKMWE.jpg?f=fotoalbum_large)
De shelly werkt. App is geïnstalleerd en ziet de shelly. De app heb ik ingesteld op 'cover' en dan verschijnen de knoppen omhoog/omlaag. Deze geven echter geen reactie op de tv-lift (de shelly geeft wel een klik).
Reeds geprobeerd:
- Groen dubbel aansluiten op L/T
- Wit op de L/T en groen N (zoals in het voorbeeld topic stond
- Rood/zwart op de S1/S2
De afstandsbediening met draad heb ook getest voordat ik deze gestript had en dan die doet het 'gewoon'. En de draden liggen onder de aansluiten waar ze oorspronkelijk zaten.
Iemand suggesties hoe ik dit wel kan aansluiten?
Wit (G) op N
Groen (V) op L / T
Zwart (M1-) op de 01
Rood (M1+) op de 02
:strip_exif()/f/image/jifJYWVZdIZ51EjBFckBKMWE.jpg?f=fotoalbum_large)
De shelly werkt. App is geïnstalleerd en ziet de shelly. De app heb ik ingesteld op 'cover' en dan verschijnen de knoppen omhoog/omlaag. Deze geven echter geen reactie op de tv-lift (de shelly geeft wel een klik).
Reeds geprobeerd:
- Groen dubbel aansluiten op L/T
- Wit op de L/T en groen N (zoals in het voorbeeld topic stond
- Rood/zwart op de S1/S2
De afstandsbediening met draad heb ook getest voordat ik deze gestript had en dan die doet het 'gewoon'. En de draden liggen onder de aansluiten waar ze oorspronkelijk zaten.
Iemand suggesties hoe ik dit wel kan aansluiten?