advies webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan78
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 10-10-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:11
Ik heb het idee dat je een webcam zoekt maar niet de nodige informatie geeft die misschien wel handig kan wezen. Wat is het doel van wat de webcam bijvoorbeeld voornamelijk goed in beeld gaat brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan78
Is er een betaalbare webcam waarmee ik goed leesbare documenten op mijn pc aan een ander kan laten zien? Met de camera van tablet of smartphone is dit schijnbaar geen probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan78
Wat is het doel van wat de webcam bijvoorbeeld voornamelijk goed in beeld gaat brengen?
Goed leesbare documenten via webcam produceren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:22

br00ky

Moderator Harde Waren
Zo kunnen we er helaas niet mee. Geen budget, geen shortlist, geen eigen uitzoekwerk. Werk aan de winkel :).

Dit topic is gesloten.