Beste Tweakers,
Sinds januari heb ik mijn eerste game pc laten bouwen door Alternate.
Betreft een pc met de volgende specs:
- rtx 3080
- i7 13700k
- 32GB 5200mhz ddr5 ram
- asus prime z690-p wifi moederbord
- 850w voeding
- corsair icue 4000x rgb case
- 1tb ssd m2
- corsair icue h150i elite koeling
Nu merk ik dat ik storage te kort kom en wil ik graag een extra 1tb ssd plaatsen. Echter vind ik het spannend de pc open te halen en dit zelf te doen. Echter heb ik al gezien dat een m2 ssd plaatsen simpel moet zijn. Voor mijn gevoel is de pc inmiddels redelijk krap van binnen. Ook heeft alternate de kabels nu hartstikke mooi weggewerkt en wil ik daar niet teveel aan doen.
Ik heb een foto gemaakt van binnen mijn pc. Zijn die 2 slots die je zit ssd slots? Kan ik daar eenvouding een extra ssd in prikken? Of is dit voor ram geheugen o.i.d. ?
Sorry voor mijn stomme vragen. Hoop dat iemand mik van advies kan voorzien.
Sinds januari heb ik mijn eerste game pc laten bouwen door Alternate.
Betreft een pc met de volgende specs:
- rtx 3080
- i7 13700k
- 32GB 5200mhz ddr5 ram
- asus prime z690-p wifi moederbord
- 850w voeding
- corsair icue 4000x rgb case
- 1tb ssd m2
- corsair icue h150i elite koeling
Nu merk ik dat ik storage te kort kom en wil ik graag een extra 1tb ssd plaatsen. Echter vind ik het spannend de pc open te halen en dit zelf te doen. Echter heb ik al gezien dat een m2 ssd plaatsen simpel moet zijn. Voor mijn gevoel is de pc inmiddels redelijk krap van binnen. Ook heeft alternate de kabels nu hartstikke mooi weggewerkt en wil ik daar niet teveel aan doen.
Ik heb een foto gemaakt van binnen mijn pc. Zijn die 2 slots die je zit ssd slots? Kan ik daar eenvouding een extra ssd in prikken? Of is dit voor ram geheugen o.i.d. ?
Sorry voor mijn stomme vragen. Hoop dat iemand mik van advies kan voorzien.
:strip_exif()/f/image/YrdrwH8v96EHnnAbyAMramuU.jpg?f=fotoalbum_large)
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor