Toon posts:

Mxstream Xs4all vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nou ongeveer 3 maanden in de status 2/7 gezeten en ben nou in 3/7. Weet 1 van jullie meschien hoe snel ik nou in 4/7 kom of meschien wel helemaal tot het einde.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Zoveel mogelijk zeiken/bellen naar de XS4All helpdesk, dit helpt het beste. Zolang jij je bek niet opentrekt, gebeurt er namelijk helemaal niks. 3 Maande duurt al veel te lang dus ik zou maar eens aan de bel trekken.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 14:33 schreef LuNaTiC het volgende:
Zoveel mogelijk zeiken/bellen naar de XS4All helpdesk, dit helpt het beste. Zolang jij je bek niet opentrekt, gebeurt er namelijk helemaal niks. 3 Maande duurt al veel te lang dus ik zou maar eens aan de bel trekken.
Hmm de adsl helpdesk ken ik niet ik ken wel 0800mxstream 28 keer gebeld in de laatste maand von het een beetje te veel worden

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
same here

ik en DMS hebben 0800-MXSTREAM platgebeld tot we in 3/7 zaten

:P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 14:56 schreef Wouter17 het volgende:
same here

ik en DMS hebben 0800-MXSTREAM platgebeld tot we in 3/7 zaten

:P
k was wel gezellig trouwens met die helpdesk.

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 04 september 2001 14:33 schreef LuNaTiC het volgende:
3 maanden komt wel omdat de centrale pas 3 weken geleden is aangepast en pas vorige week klaar voor gebruik was.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 september 2001 15:04 schreef Wouter17 het volgende:

[..]

3 maanden komt wel omdat de centrale pas 3 weken geleden is aangepast en pas vorige week klaar voor gebruik was.
Niet zeiken

Verwijderd

niet plassen ;)

Verwijderd

Of je laten doorverbinden met de kpn-orderdesk. Zij regelen de order en het doortrekken van de kabel. (of je zorgt voor een direct nummer net als ik >:) )
Pagina: 1