samsung odyssey g7 nieuw model?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sexy_sorcerer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 22:07
Mijn vraag

In de pricewatch staan meerdere odyssey g7 vermeld met verschillende sku's. Mijn oog is gevallen op de LC27G73TQSPXEN voor 400 euro die volgens de bijgevoegde info vanaf juni 2023 beschikbaar is. Echter alleen bij bol.com!

Op de nederlandse website van samsung heb ik deze monitor niet kunnen vinden, er staat wel een link naar de spaanse site op tweakers. Betreft dit wel een nieuwe versie van de g7 of is er sprake van een fout? En wat verschilt deze met de voorgangers? De productvergelijker liet geen verschillen zien.

Mvg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19:35
Is gewoon hetzelfde als de ander g7 model. Soms krijgt een product net een andere code, technisch is hij hetzelfde Maaren kanverschil zitten in bijvoorbeeld de verpakking of behuizing etc.

Verwarrend is het wel

[ Voor 6% gewijzigd door Palindrome op 26-08-2023 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Doen ze al een tijdje met laptops... 'Leuk' dat ze het uitbreiden. Maakt het zo goed als onmogelijk om te vergelijken.

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sexy_sorcerer
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-09 22:07
Bedankt voor de info. Misschien is dit niet de juiste sectie van dit forum, maar raden jullie een andere monitor aan in deze prijsklasse en specs?