Pakjes naar POSTNL punt sturen

Pagina: 1
Acties:
  • 539 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudike6
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 26-07 17:54
Ik heb een beetje lopen zoeken op internet, maar kom er niet echt uit.

Een pakje naar een PostNL punt sturen. Kan dat altijd?
En kan een brievenbus pakje ook?

Ik ken iemand online, daar ga ik iets naartoe sturen, maar die wil liever niet zijn adres delen, die zegt, stuur het maar naar een PostNL punt.
Dus ik zoeken, want het past makkelijk in een brievenbus pakje.

Is het mogelijk om zo'n brievenbus pakje naar een PostNL punt te sturen?

Of moet het dan toch in een groter pakje? En hoe werkt het precies? Ik heb nul ervaring hiermee.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je het van PostNL niet kunt vinden dan doe je het toch met DHL? Werkt net zo goed, ook vaak wel in de buurt. Op sommige dingen nog voordeliger ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:20

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Rudike6 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:50:
Ik heb een beetje lopen zoeken op internet, maar kom er niet echt uit.

Een pakje naar een PostNL punt sturen. Kan dat altijd?
En kan een brievenbus pakje ook?

Ik ken iemand online, daar ga ik iets naartoe sturen, maar die wil liever niet zijn adres delen, die zegt, stuur het maar naar een PostNL punt.
Dus ik zoeken, want het past makkelijk in een brievenbus pakje.

Is het mogelijk om zo'n brievenbus pakje naar een PostNL punt te sturen?

Of moet het dan toch in een groter pakje? En hoe werkt het precies? Ik heb nul ervaring hiermee.
Brievenbus pakketjes kunnen door de brievenbus als je de vereisten van postnl volgt dus er zal geen belemmering van levering voor postnl voor moeten zijn of handmatige afgifte aan geadresseerde dus kort gezegd nee.

Pakketjes die kun je wel laten afleveren aan Postnl punt alleen je hebt het adres nodig van de ontvanger dit is ook het geval bij DHL.

Dus nee zonder adres van de ontvanger kun je niet iets laten afleveren bij een afhaal punt.

*je kunt een andere adres opgeven maar als het mis gaat en of de bezorger denk ik lever gewoon op huis adres af ben je het kwijt*

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Rudike6 schreef op vrijdag 25 augustus 2023 @ 21:50:

Ik ken iemand online, daar ga ik iets naartoe sturen, maar die wil liever niet zijn adres delen,
oke, dan niet is ook een antwoord.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ja dat kan. Dat is ook makkelijk op de website van PostNL te vinden bij het maken van een pakketlabel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yox7FvvUuWV4B23vJRGr7uRjZvo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/YQmvdnn2VJyLkQc6E1zdqvlz.png?f=user_large

Gezien ik hier geen discussiewaarde verder in zie, dit makkelijk te vinden is én je altijd nog de PostNL helpdesk kan raadplegen, doe ik dit topic op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.