Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitra
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 02-09-2023
Als onervaren Crypto kenner wil ik jullie vragen om jullie mening over de WLD WorldCoin.

27 juli dit jaar kreeg ik op de bitvavo app een melding met WorldCoin is nu actief op Bitvavo handel nu!

Sinds die dag is de waarde met 47,50% gedaald

Zien jullie toekomst in WorldCoin of helemaal niet?
Heeft deze sterke daling nog een kans om terug te klimmen?

Iemand die misschien meer wilt vertellen. Ik ben nog een zeer onervaren speler

Beste antwoord (via Nitra op 26-08-2023 17:01)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
exelletor schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:14:
Heb je al gezien dat de circulating supply van Worldcoin vrij laag is en dat je in de WorldCoin app een flufje WLD "gratis" kunt krijgen?
En wat heb je daar aan als de prijs nog verder daalt? Mensen die nog niet thuis zijn in dit wereldje weten nog niet goed om te gaan met mensen die random shitcoins shillen en zijn daar erg gevoelig voor. Een lage circulating supply is geen garantie voor hoge prijzen en hoge opbrengsten.

Het advies zou altijd moeten zijn: Doe je eigen onderzoek, volg niet de adviezen van anderen (die vaak ook een eigen belang hebben, bijv. omdat ze zelf al in de betreffende coin zitten en de prijs stijgt als anderen ook kopen) en kies liever voor de coins die al langer meegaan (Bitcoin, Ethereum) dan een random coin die je wil kopen omdat Bitvavo toevallig alleen maar meldt dat die coin nu ook op hun platform beschikbaar is. Met "Handel nu" bedoelen ze niet: Stap nu snel in deze speciale coin want anders ben je te laat, maar wel: Deze coin is nu beschikbaar om mee te handelen op ons platform.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

@Nitra Waarom voel je je tot deze coin aangetrokken, alleen door het nieuwsbericht dat deze beschikbaar is? Waarom is WorldCoin anders dan een andere coin?

Wat is je doel? Waarom koop je niet gewoon Bitcoin of Ethereum ipv coins die dus 47,50% dalen in korte tijd?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen | 3xMHI WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exelletor
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-09 17:33
Heb je al gezien dat de circulating supply van Worldcoin vrij laag is en dat je in de WorldCoin app een flufje WLD "gratis" kunt krijgen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

exelletor schreef op zaterdag 26 augustus 2023 @ 13:14:
En wat heb je daar aan als de prijs nog verder daalt? Mensen die nog niet thuis zijn in dit wereldje weten nog niet goed om te gaan met mensen die random shitcoins shillen en zijn daar erg gevoelig voor. Een lage circulating supply is geen garantie voor hoge prijzen en hoge opbrengsten.

Het advies zou altijd moeten zijn: Doe je eigen onderzoek, volg niet de adviezen van anderen (die vaak ook een eigen belang hebben, bijv. omdat ze zelf al in de betreffende coin zitten en de prijs stijgt als anderen ook kopen) en kies liever voor de coins die al langer meegaan (Bitcoin, Ethereum) dan een random coin die je wil kopen omdat Bitvavo toevallig alleen maar meldt dat die coin nu ook op hun platform beschikbaar is. Met "Handel nu" bedoelen ze niet: Stap nu snel in deze speciale coin want anders ben je te laat, maar wel: Deze coin is nu beschikbaar om mee te handelen op ons platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucatoni
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 25-09 08:52
Ik denk dat de comments van @exelletor niet voor jou bedoelt was @Taro

Wat betreft Wordcoin. Ik vind het wel een interessant project vanwege huidige eigenaren. Budget zal rijkelijk aanwezig zijn om doel (World ID voor iedereen) te verwezenlijken. Zeker geen scam. De waarde van de token is echter iets anders. Ik zou niet weten waarom deze zou stijgen, zeker niet in de tijd dat iedereen een Worldcoin app kan aanmaken en een flufle WLD krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitra
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 02-09-2023
Ik heb de munt verkocht en ben overgestapt op Litecoin. Misschien betere keus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

lucatoni schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 16:11:
Ik denk dat de comments van @exelletor niet voor jou bedoelt was @Taro
Dat weet ik wel zeker :) Mijn doel was dan ook het bericht te vertalen richting de topicstarter.

Pagina: 1