The devil is in the details.
als alles goed werkt zal prestatie zelfde zijn. ik zou leadtek nemen trouwens 32 mb versie. voor 64 mb krijg je paar % performance winst en dan alleen in 1280 en hoger. zonde van het geld. gewoon de leadtek voor 339,- bij europc. heb je goed geheugen 5 ns overclockbaar naar meestal 460 mhz, heb je VEEL meer performance winst dan met 32 mb extra
die 64 MB kan je ook over clocken.
Weet iemand de snelheid van het geheugen of weet iemand de website van chaintech videokaarten?
Weet iemand de snelheid van het geheugen of weet iemand de website van chaintech videokaarten?
Verwijderd
www.chaintech.dk (nieuw)Op dinsdag 04 september 2001 19:53 schreef Marc00 het volgende:
die 64 MB kan je ook over clocken.
of
www.chaintech.com.tw
He Marcoo,
Ben je er al uit? Ik wilde namelijk dezelfde kaart kopen..
Volgens mij doet ie niet onder aan die andere. Al heb ik er niet echt veel verstand van..
Ik heb een pentium III 600, iemand nog een betere kaart gezien die je kunt kopen?
Volgens mij doet ie niet onder aan die andere. Al heb ik er niet echt veel verstand van..
Ik heb een pentium III 600, iemand nog een betere kaart gezien die je kunt kopen?
Een pessimist is een realistische optimist
Verwijderd
Ik draai mijn GTS2 64 DDR van Chaintech op een simpele puter: PII 350 mhz, 192 mb, 6.4 + 30.7 gb IBM, 19" en deze draait gewoon super!!!Op dinsdag 04 september 2001 22:57 schreef BAVAROIS het volgende:
He Marcoo,
Wat haal je met 3D Mark?
(wil je er ook even bij vermelden welke (2000/2001)
(wil je er ook even bij vermelden welke (2000/2001)
Pagina: 1