6800 XT of wachten op 7800 XT

Pagina: 1
Acties:
  • 297 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neofucius
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 22-07 18:49
Beste Tweakers,

de 6800 XT is nu beschikbaar voor 590 eu, inclusief starfield t.w.v. 70 euro, zie https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc . Deze kaart leek mij de beste keuze voor 1440p gamen, 6700 xt zou ook voldoende zijn, maar wat extra horsepower bevalt me wel.

Ik vind het lastig om de keuze te maken om nu de knoop door te hakken en deze aan te schaffen, of te wachten tot de 7800 XT beschikbaar is. Op r/amd zijn de gelekte specs van gamescon te vinden, met de gelekte prijs van 550 in europa. Het is maar de vraag of hier ook starfield bij komt. Stel dat de adviesprijs inderdaad 550 euro is, zijn de kaarten dan ook echt verkrijgbaar voor de prijs? Ik ben niet bekend genoeg met de gpu markt. Ik kan me voorstellen dat jullie ook geen glazen bol hebben, maar ik ben dus bang dat als ik wacht dat de 6800 xt + starfield voorraad binnenkort op is, en ik nu dan een goede deal laat liggen :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Een werkende glazenbol heeft niemand. Koop een videokaart wanneer je hem nodig hebt en je het zelf value for money vindt. Dit topic gaat verder dicht aangezien de 7800XT nog niet uit is.

Mocht je tegen die tijd twijfelen, dan kan je met de prijzen er naast bepalen of je die neemt.

Dit topic is gesloten.