Hoi,
Ik ben bezig met het maken van een website en daarvoor heb ik lokaal (Win98SE) een Apache server draaien + PHP (cgi).
Heeft goed gewerkt, maar nu hangt de server bij het openen van een PHP script.
Ik heb het betreffende script 'manually' aan de PHP interpreter doorgegeven vanaf de command line. Ik kreeg de volgende melding:
Als ik het goed begrijp heeft hij problemen met het openen van de cache (op client of server?).
Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Thanx
Ik ben bezig met het maken van een website en daarvoor heb ik lokaal (Win98SE) een Apache server draaien + PHP (cgi).
Heeft goed gewerkt, maar nu hangt de server bij het openen van een PHP script.
Ik heb het betreffende script 'manually' aan de PHP interpreter doorgegeven vanaf de command line. Ik kreeg de volgende melding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| X-Powered-By: PHP/4.0.6 Set-Cookie: PHPSESSID=909f7b0e9f12efd6ab2794310c551df0; path=/ Expires: Thu, 19 Nov 1981 08:52:00 GMT Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, post-check=0, pre-check=0 Pragma: no-cache Content-type: text/html <br> <b>Warning</b>: open(/tmp\sess_909f7b0e9f12efd6ab2794310c551df0, O_RDWR) failed : m (2) in <b>C:\ServerRoot\htdocs\gallery\DamGoodGallery\preprocess.php</b> on line <b>6</b><br> |
Als ik het goed begrijp heeft hij problemen met het openen van de cache (op client of server?).
Weet iemand hoe ik dit probleem op kan lossen?
Thanx