Broadlink icm Google Home voice commands

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:45
Geachte lezer,

Sinds kort heb ik een Broadlink RM4 pro welke ik gebruik om mijn RF gestuurde projectiescherm te bedienen.
Dit werkt prima met een stemgestuurde opdracht na het linken van de broadlink service in Google Home.

Nu wil ik echter de scene die ik daarvoor in Broadlink heb gemaakt uitbreiden met een wifi gestuurde tapo stroomplug.
De enige manier die ik vind is om een ''general wifi device'' toe te voegen want ''de rest'' is allemaal Broadlinks eigen scala aan switches en smart spul.
Om een wifi device toe te voegen moet het lampje knipperen en verbinding wworden gemaakt met het wifi netwerk van de plug maar deze is niet te vinden (werkt wel in tapo app).

Aangezien de tapo pluggen allemaal in google home werken bij mij heb ik getracht daar een routine te maken maar of het beamerscherm gaat omlaag zoals aangemaakt in Broadlink of de smartplug gaat na toevoegen in de routine aan, beide snapt Google niet.

Iemand enig idee hoe ik beide werelden kan integreren in elkaar?

Er zijn een aantal Braodlink topics te vinden maar niet specifiek met mijn vraag dus graag jullie expertise.
TIA