Nieuwe Youtube layout?

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandirks
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 19:23
Ik zie op de site van Youtube (en lees hier) dat Youtube een nieuwe layout aan het uitrollen is. Ik zie dat de comments die altijd onder de beschrijving van de video stonden nu naast de beschrijving van de video staan en dat je er op moet klikken om de comments te lezen. Video suggesties die helemaal rechts stonden staan nu onder de video. Zie het voorbeeld hieronder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tKIijYVA1NVKlTulG_Kvaw3XwaA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/25WXEUgmXOFgayrsqq6AmJHY.png?f=fotoalbum_large

Wat mij betreft geen goede wijziging, maar misschien is het smaak. Ik vind het niet handig om op een comments-sectie te moeten klikken om ze te lezen. Scrollen is handiger. Mede omdat ik de Youtube Enhancer gebruik en die zet de video Picture-in-Picture op de site, terwijl je scrollt en comments leest. Ik heb de plugin uitgezet, maar het effect is er nog steeds, dus het zal YT wel zijn.

Edit: Zodra je comments opent worden deze getoond in slechts een deel van je scherm. Ze komen nooit fullscreen, een beetje alsof je door een brievenbus kijkt.

[ Voor 6% gewijzigd door jandirks op 25-08-2023 13:14 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:25

g0tanks

Moderator CSA
Ik mis de vraag en discussiewaarde, dus helaas ga ik je topic sluiten.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Dit topic is gesloten.