Ik heb recentelijk een browser extensie gemaakt met het idee om bij het lezen van de discussie onder een nieuwsartikel niet automatisch verstrikt te raken in de eerste lange threads, maar juist eerst de reacties te bekijken die direct op het artikel ingaan en pas een thread in te duiken als je daar interesse in hebt. Je kunt het zien als een soort breadth-first search in plaats van depth-first search.
De extensie ondersteund momenteel Tweakers, Hacker News en Lobsters en is verkrijgbaar voor Firefox, Chrome en als UserScript. De code is op GitHub te vinden.
Ik ben benieuwd of anderen deze extensie ook handig vinden.
Tip: de extensie werkt het beste als een reactie niet via een aparte request wordt opgehaald maar gelijk bij de initiële page load zit, dus ik zou het moderatie filter op -1 of 0 zetten.
De extensie ondersteund momenteel Tweakers, Hacker News en Lobsters en is verkrijgbaar voor Firefox, Chrome en als UserScript. De code is op GitHub te vinden.
Ik ben benieuwd of anderen deze extensie ook handig vinden.
Tip: de extensie werkt het beste als een reactie niet via een aparte request wordt opgehaald maar gelijk bij de initiële page load zit, dus ik zou het moderatie filter op -1 of 0 zetten.