• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Weet iemand of er al goeie AI video composers zijn?

Wat ik daarmee bedoel is: een tool die van een serie van eigen (vakantie) video's de 'beste' beelden pakt en achter elkaar zet met (leuke) transities.

Eventueel zou je kunnen opgeven welke timestamps je in de video wilt en vervolgens kiest die zelf hoeveel voor en hoeveel erna hij van die clip gebruikt.

Heb gezocht, alleen Microsofts ClipChamp heeft een soort van functionaliteit die ik zoek. Ik weet ook bijvoorbeeld dat mijn DJI Mini Pro 3 dit doent als je bepaalde geautomatiseerde shots laat maken. Alleen dit werkt enkel bij shots van de drone uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frogmen
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Stel dat het zou bestaan, bedenk wel dat AI kennis opdoet met eerst leren van bestaand materiaal. Denk je niet dat jouw filmpje van jouw beelden dan niet heel erg genieriek product oplevert waar al het afwijkende uitgelaten wordt. Tuurlijk is het makkelijk en snel maar ga dan niet filmen, is iets wat heel erg veel vergeten wordt dat het monteren en editen van een leuk filmpje heel veel tijd kost. Zeker tegenwoordig waar we steeds meer gewend raken aan steeds kortere shots en snellere montage. Dit betekent dat de cuts super precies moeten zijn. Ben dus bang dat je nog even geduld moet hebben.

Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.