Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor mijn vriendin ben ik ook een PC aan het samenstellen. Ze gebruikt hem voor zowel office als andere dagelijkse- en werk taken als voor niet al te zware gaming. Het is belangrijk dat het systeem zo stil als mogelijk is want ze heeft de PC op het bureau staan en zonder RGB.
Ze kijkt daarnaast veel HD films en series via de PC
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ze heeft niet echt een minimum of maximum, zolang het systeem maar voldoet aan het doel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 32inch 2k monitor, de Dell P3221D. Mijn “oude” monitor die ik haar heb gegeven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ze wil graag gaan voor een Intel processor
Ik laat het systeem weer assembleren bij Azerty
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals aangegeven moet het systeem zo stil mogelijk en zonder RGB verlichting e.d.
Vanwege de wens zo stil als mogelijk, heb ik voor de Fractal Design Define 7 Compact behuizing gekozen en de Noctua NH-U12S chromax.black
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik op basis van mijn opzetje nog wat feedback kan krijgen. Ik heb tot dusver steeds builds samengesteld in het hogere prijssegment en in deze "lagere" prijsklasse vind ik wat moeilijker; vooral qua videokaarten
Bedankt!
Voor mijn vriendin ben ik ook een PC aan het samenstellen. Ze gebruikt hem voor zowel office als andere dagelijkse- en werk taken als voor niet al te zware gaming. Het is belangrijk dat het systeem zo stil als mogelijk is want ze heeft de PC op het bureau staan en zonder RGB.
Ze kijkt daarnaast veel HD films en series via de PC
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ze heeft niet echt een minimum of maximum, zolang het systeem maar voldoet aan het doel
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 32inch 2k monitor, de Dell P3221D. Mijn “oude” monitor die ik haar heb gegeven
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie het lijstje hier onderaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ze wil graag gaan voor een Intel processor
Ik laat het systeem weer assembleren bij Azerty
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zoals aangegeven moet het systeem zo stil mogelijk en zonder RGB verlichting e.d.
Vanwege de wens zo stil als mogelijk, heb ik voor de Fractal Design Define 7 Compact behuizing gekozen en de Noctua NH-U12S chromax.black
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat ik op basis van mijn opzetje nog wat feedback kan krijgen. Ik heb tot dusver steeds builds samengesteld in het hogere prijssegment en in deze "lagere" prijsklasse vind ik wat moeilijker; vooral qua videokaarten
Bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5-13500 Boxed | € 255,21 | € 255,21 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z790 GAMING X AX | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4060 Gaming OC 8G | € 329,- | € 329,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Compact Zwart | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12S chromax.black | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B5600C36 | € 87,99 | € 87,99 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 550W | € 91,41 | € 91,41 |
| 1 | Solid state drives | Lexar NM710 1TB | € 43,90 | € 43,90 |
| Totaal | € 1.231,31 | |||