• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik heb tevergeefs een search gedaan, maar eeh

Ik heb ooit zo'n apparaat gehad dat geluid HEEL erg versterkte. Was zo groot als een mp3 speler en je stopte er een kopptelefoontje in en je kon echt goed horen met dat ding.

Nou ben ik best wel geinteresseerd in zo'n superklein cameraatje, die je bv in je kamer kan installen of in je achtertuin voor intruders. Waar kan ik dit kopen? Ik zit in de omgeving Hilversum (midden nederland)Of bestellen via internet wat dan ook. Hoe kom ik hier aan?

En eigelijk doel ik dan ook op alle spion-gadgets. Gewoon van die leuke gadgets weet je wel? Waar kan je dat soort snuiterijen halen.

bvd

Verwijderd

er zit toch een spy-shop in hilversum :?

• Flaman
Dat doe je snel!

En oh jah? Waar dan?

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 14:01 schreef Flaman_Creationz het volgende:
Dat doe je snel!

EN oh jah?
daar was eens iets over op tv.. gewoon een winkel helemaal voor spy spullen... maar of het hilversum is, weet ik niet echt zeker eigenlijk. :) misschien omgeving amsterdam ofzow

wat ik probeer te vertellen is dat er winkels zijn speciaal voor dat soort dingen :P

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
In Amsterdam zit ergens een spyshop heb ik wel eens gehoord.
Maar ook bij Conrad hebben ze van dat kleine spul

• Flaman
Jah en ik wil weten welke / wat voor winkels :)

En liefst nog via internet bestellen.

Ik heb de 'shop-vanuit-uw-luie-stoel' mentaliteit

Verwijderd

Ook leuk: sommige telefoons hebben de functie: automatisch opnemen. Zo'n apparaatje zet je dat op stil en plak je onder een tafel. je belt em op en afluisteren maar ;) !

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De naam is je al gegegeven, typ em eens in je adresbalk en dan verschijnt tadaa:

http://www.spyshop.nl
Pagina: 1