Bennie gek, ben een koe!
Nokia is toch niks mis mee, ik vind het menu van een Nokia nu 10x beter dan die van Ericsson. Maar met die schermen die Ericsson nu gaat krijgen en met een beetje grafische aanvulling kan het ook nog iets worden daarmee. Ericsson s op de goede weg vind ik. Vraag me af hoe dat gaat als ze samen met Sony gaan werken en dan een of andere flut-naam verzinnen. Ik heb nu zelf bijna altijd een Nokia gehad maar na de r520 en nu deze begin ik toch te twijfelen. Het design van Ericsson gaat eindelijk een beetje van het baksteenmodel met antenne af.
Bennie gek, ben een koe!
Nokia 3310/3330 
Ik ben toch malle pietje niet!
Ericsson en Sony gaan vanaf volgend jaar telefoons samen maken en onder 1 nieuwe naam, maar welke dat is , is nog niet bekend..
Verwijderd
linkOp dinsdag 04 september 2001 18:45 schreef Kev0867 het volgende:
Ericsson en Sony gaan vanaf volgend jaar telefoons samen maken en onder 1 nieuwe naam, maar welke dat is , is nog niet bekend..
Zoals ik al bij een oud topic over de T68 zei, t design vind ik 2x niks.
Ik hou van een beetje zakelijk 'T28s' design, dit vind ik meer op jappans speelgoed lijken
Ik hoop echt dat dit niet kwa design de weg is die sony ism ericsson wilt inslaan want dan moet ik opzoek naar een ander favo merk
Quote's uit de Ericsson Press Release
Hmz doe de verwisselbare frontjes erbij en je kan m samen met de nokia bij de bart smit verkopenNew look and lots of extras
T65 is loaded with other great features, too. Personalise it by adding a
background picture to the display. Use the phone book to find numbers
quickly and easily.
Favourite ring tones and pictures can be downloaded in a snap, and
become a dynamic part of the phone.
OT: Ericsson had vroeger al een T65... Iedereen in Nederland had em... Jeweetwel, dat grijze kiesschijftoestel van de PTT
Verwijderd
Met name de kalender-functie lijkt mij interessant (zit ook al op andere modellen bv. t39).
Weet iemand wanneer hij uitkomt in Nederland (maand?), op de ericsson site staat kwartaal 4.
Weet iemand wanneer hij uitkomt in Nederland (maand?), op de ericsson site staat kwartaal 4.
Verwijderd
weet iemand misschien hoe ik mijn trilalarm goed krijg geconfigureerd ? Want zoals ik het gedaan heb doet ie het niet
Je hebt m toch niet aan de lader hangen he? Want dan doet ie t sowieso niet
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
No problem
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Pagina: 1