Logitech MX Keys van vaste snoer voorzien

Pagina: 1
Acties:

• Jets
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 13-09 10:58
Omdat het ding moet worden opgeladen om te kunnen werken en ik er toch alleen gebruik van maak bij mijn PC wil ik deze 'direct' aansluiten. Er zit dus nu een batterij in, die heb ik eruit gehaald en verder bekeken hoe het is aangesloten : een 3 pin connector aan een printplaatje.

Waarom ik dit hoofdzakelijk wil doen: omdat de MX een aantal dagen de geest heeft gegeven na 3 maanden gebruikt te hebben en ik geen garantie heb omdat ik dit apparaat van een vriend heb gekregen waar ik geen contact meer mee heb.

Wat ik zou willen is dit ding direct aansluiten eventueel gevoed door een voeding of wat dan ook of wellicht kan het gewoon met een usb stekker direct aan de pc, ik heb er geen verstand van dus ik gooi wat in de lucht.

Ik weet dat ik een batterij kan kopen voor € 12,- maar eerlijk gezegd wil ik hier geen geld meer aan spenderen aangezien het mijn 2de Logitech toetsenbord is die stuk gaat in 6 maanden tijd, de vorige was de k800 die ik meer dan 10 jaar heb gehad waarbij 1 druppel water genoeg was om nooit meer te laten werken.

[ Voor 17% gewijzigd door Jets op 24-08-2023 08:28 ]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:32

D4NG3R

kiwi

:)

Je kan het beestje gewoon blijven gebruiken terwijl deze via de USB stekker wordt gevoed, laat die er gewoon permanent in zitten? :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Jets
@D4NG3R
hij werkt niet meer en ik vermoed dat de batterij het heeft begeven

[ Voor 25% gewijzigd door Jets op 24-08-2023 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:32

D4NG3R

kiwi

:)

In z'n geheel gebeurt er dus niks wanneer deze via de USB kabel van stroom wordt voorzien?

Veel devices werken namelijk prima zonder een aanwezige batterij wanneer je ze via USB van stroom voorziet. Even goed zijn er natuurlijk ook genoeg devices welke dat niet doen. :)

Er is in ieder geval geen volledig bedrade modus, het beestje zal altijd draadloos moeten communiceren met de PC.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jets
@D4NG3R Klopt ja, had ik nog niet aan gedacht, nou goed, een moment in tijd zal ik eens een batterij kopen om te zien of die nog werkt... bedankt voor de reactie :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:14

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Logitech support toch even mailen. Dikke kans dat ze je gratis van een oplossing voorzien :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jets
@D4NG3R @The Eagle
Inmiddels contact opgenomen met Logitech, erg vriendelijk, ik zie wel wat daar van af komt. Inmiddels heb ik een toetsenbord gekocht van Perixx Periboard 331, deze hebben ze ook draadloos maar met draadje vind ik fijner aangezien ik dat ding toch vlakbij de pc houd. Bevalt echt heel erg goed, ik mis de Logi tótáál niet.
Pagina: 1