Mijn vraag is wat kan de oorzaak zijn van de gele vlekken na transparant spuiten over een witte lak? Ik heb aan beide kanten van me bus schade deze heb ik laten herstellen. Ik rij weg en zag hier en daar wel iets wat netter kon maar vond het net aan goed genoeg dus betaald en weg gereden. Na enkele dagen begon ik diverse gele plekken te zien op me lak, die werden met de week erger. Spuiter zeg dat de ene kant van de bus niet aan hem lig. Omdat hij daar alleen met de transparante kleur geweest is. Dan denk ik dat dat de oorzaak is, de transparante lak gaat op plekken geel uit slaan. Antwoord is van hem: nee dat kan niet. Ik ga hier niets aan doen.
Ben beetje radeloos, heb niet veel zin om rechtbijstand etcetera in te schakelen, maar als het niet anders is dan moet dat maar. Graag hoor ik wat jullie er van vinden en of jullie een idee hebben wat de oorzaak kan zijn.
Groeten Tobias:strip_exif()/f/image/lGJ6jbzBfI8ziurHU85u5gru.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hgZcZAp3vzIT6XoH4HN52p7D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G53RNHHFpYmMzh4ID8oFda0n.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben beetje radeloos, heb niet veel zin om rechtbijstand etcetera in te schakelen, maar als het niet anders is dan moet dat maar. Graag hoor ik wat jullie er van vinden en of jullie een idee hebben wat de oorzaak kan zijn.
Groeten Tobias
:strip_exif()/f/image/lGJ6jbzBfI8ziurHU85u5gru.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hgZcZAp3vzIT6XoH4HN52p7D.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/G53RNHHFpYmMzh4ID8oFda0n.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CeY4cYqor7ZVmY5rUDC8F8dt.jpg?f=fotoalbum_large)