Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borros59
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-01 14:08
Ik heb ineens geen verbinding meer via streamen, shield wel te zien in netwerk, werkt ook gewoon via de tv maar zodra ik muziek van de pc wil streamen b.v. met mediamonkey krijg ik daar de melding dat shield niet beschikbaar is.

Nu ben ik er achter gekomen dat als ik de fabrieks instellingen terug zet en hem opnieuw opstart ik wel weer kan streamen, dit nu al voor de 3e keer gedaan maar na een dag, en soms 2 dagen weer dezelfde fout dat hij via mediamonkey niet beschikbaar is.

IP adres(sen) blijven wel gelijk na reset (wifi en bedraad dus, vandaar 2)

Is dit een fout in shield?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borros59
En weer de melding dat shield niet bereikbaar is via mediamonkey, dus heeft het 3 dagen uitgehouden, erg frustrerend dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dantethedutch
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-08 19:27
Wanneer is het probleem ontstaan? Is er een update van mediamonkey geweest? Ik zie staan bedraad en wifi. Heb je de pc op de kabel en de shield draadloos? Probeer anders beide bedraad. Desnoods op 1 switch indien mogelijk. Ik ken de shield en het programma niet maar dat zijn dingen die je kunt proberen.

• Borros59
dantethedutch schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 18:58:
Wanneer is het probleem ontstaan? Is er een update van mediamonkey geweest? Ik zie staan bedraad en wifi. Heb je de pc op de kabel en de shield draadloos? Probeer anders beide bedraad. Desnoods op 1 switch indien mogelijk. Ik ken de shield en het programma niet maar dat zijn dingen die je kunt proberen.
PC is bedraad, shield zit ook op hetzelfde netwerk, ook bedraad, doe ik een fabrieksrestore op de shield werkt het een paar dagen, dus dan speelt mediamonkey wel goed af via de shield, dan herkent mediamonkey of welk ander programma je gebruikt om muziek af te spelen niet meer via de shield.