weet iemand waar ik deze kabel voor de texas instruments ti-83 rekenmachine kan kopen?? online hoeft niet perse, is wel zo handig
Verwijderd
Je kan hem zelf maken. Zie het schema op www.ticalc.org. De parallele versie is super-eenvoudig en kost bijna niets. 
Als je je zelf niet in staat voelt om hem te maken, vraag het dan aan iemand die je kent.
Als je je zelf niet in staat voelt om hem te maken, vraag het dan aan iemand die je kent.
ik ken niemand die die kabel heeft, en zelfbouwen?? nee...ik doe vwo maar dat doe ik niet
Wat is de toegevoegde waarde van een datakabel voor een rekenmachine?
De pc kan toch ook elke berekening die en rekenmachine kan?
American Express vraagbaak
Laptop tijdens examen valt beetje opOp dinsdag 04 september 2001 14:13 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Gelukkig heb ik hier op het HBO open boek tentamensOp dinsdag 04 september 2001 15:17 schreef Straat het volgende:
[..]
Laptop tijdens examen valt beetje op
Verwijderd
je kan moeilijk je pc mee zeulen om tijdens de lessen spelletjes te spelenOp dinsdag 04 september 2001 14:13 schreef Stinger_Ventura het volgende:
Ik heb hem bij Dixons gekocht, dus ga daar eens kijken.Op dinsdag 04 september 2001 13:39 schreef Tranze het volgende:
weet iemand waar ik deze kabel voor de texas instruments ti-83 rekenmachine kan kopen?? online hoeft niet perse, is wel zo handig
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Pagina: 1