Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massie
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 16-10-2023
Mijn vraagje
Wie o wie kan mij helpen.
Ik heb een fitbit versa 2.. op 1 of andere manier is hij in een vergrendel stand gekomen waar ik hem niet uit krijg. Ik moet hem ontgrendelen via mijn telefoon maar dat lukt niet..

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb een Samsung telefoon

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Contact opgenomen met de fitbit hulplijn, deze stelde voor een harde reset te doen, door de knop op versa ingedrukt te houden... dit werkte niet..
Verder konden ze mij niet verder helpen..🙄 behalve het aansmeren van een nieuwe versa 4( met korting) dat dan weer wel.
Maar de versa viel een half jaar uit de garantie dus hun konden er niet veel aan doen.
Het horloge is echter nog in uitstekende staat en kan het niet uitstaan dat niemand er iets mee kan..
Mijn dochter zou hem graag willen hebben.. dus welke handige donder weet hoe ik hem kan ontgrendelen???
Help!
Mvg

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massie
Oh.. ik heb een Samsung A22 5g telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bebopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-06 14:29

bebopper

I'm an absolute beginner...

Massie schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:57:
Contact opgenomen met de fitbit hulplijn, deze stelde voor een harde reset te doen, door de knop op versa ingedrukt te houden... dit werkte niet..
Lang genoeg ingedrukt gehouden? 10-15 seconden dan zou ie moeten restarten

Klote als het niet werkt idd...

• Massie
Hij is volgens mij ook blijven hangen op deze datum...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Cz5tdCmlBvZWc3gLAv9gj9LMV78=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HSpAO1wvog9G9UqtR81y5Xpr.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n1J0BF6HKUP3ScXRUGcwiQ7TVvc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iZ3SQWGwflq7Heq5dAtlgmsD.jpg?f=fotoalbum_large

• Kheos
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:57

Kheos

FP ProMod
Massie schreef op woensdag 23 augustus 2023 @ 11:57:
Ik moet hem ontgrendelen via mijn telefoon maar dat lukt niet..
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op geen enkel moment geef je aan waarom het niet lukt. Timeout? Foutmelding? Wat gebeurt er exact? Wat zou er moeten gebeuren?...

• Massie
Beste Kheos.
Zodra je op het scherm klikt schiet hij gelijk in de modus ontgrendelen met telefoon..
Je kunt er helemaal niets meer mee doen.. op de app staat geen optie ontgrendelen.. Dat vonden ze bij fitbit zelf ook raar.. ik heb de app er al af gehaald en opnieuw erop gezet.. maar optie ontgrendelen blijft weg.. Zelfs op een andere telefoon geprobeerd... maar helaas

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Helpt dit?

Hoe ontgrendel ik mijn Fitbit-apparaat met mijn telefoon?
Als je tien keer de verkeerde pincode hebt ingevoerd, wordt je gevraagd je Fitbit-apparaat te ontgrendelen met je gekoppelde telefoon.

Fitbit-apparaatscherm waarop een pictogram van een rode telefoon wordt weergegeven met de tekst Unlock with your phone

Je apparaat ontgrendelen met je telefoon:

Tik in de Fitbit-app op het tabblad Vandaag dan je profielfoto dan de afbeelding van je apparaat.
Tik op Apparaatvergrendeling.
Zoek de optie om je pincode te resetten.
Nadat je de pincode opnieuw hebt ingesteld, moet je al je kaarten aan Fitbit Pay of Google Pay toevoegen, alsof je ze voor de eerste keer instelt.

• Massie
Ik kan hem alleen ontgrendelen met een koppelingscode die dan op je horloge zou verschijnen maar die krijg ik niet... alleen elke keer de melding ontgrendelen met je telefoon...

• Massie
Dank voor jullie reacties, maar deze stappen heb ik helaas al allemaal geprobeerd... opnieuw erop gezet.. pincode veranderen, maar om dat te doen moet je een koppelkoers invoeren die op je versa zou moeten verschijnen.... alleen.. die komt niet.. dus blijf alleen elke keer dat rottige rode telefoontje in beeld verschijnen... AAARHHHHGGG... Er moet toch ergens een andere oplossing zijn? Zou het zo zonde vinden om hem zo weg te moeten gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massie
Iemand?
Pagina: 1