Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicole72ladybug
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 25-08-2023
Mijn vraag

Ik heb zelf alles thuis van Hue. Nu wil ik bij mijn bejaarde moeder een Hue lamp met bluetooth gaan gebruiken. Kan ik deze in mijn huidige app ook aansturen? mijn moeder heeft geen mobiele telefoon, wel een wifi netwerk. Wat kan ik het beste doen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:03
Ik zou me afvragen of je een Hue lamp nodig hebt. Wat wil je oplossen door bij je moeder een Hue lamp op te hangen? Wat voegt het toe? Een Hue lamp met BT is gemaakt om met een telefoon samen te werken... dus moet jij dan steeds bij je moeder langsgaan om de lamp aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Lijkt me nogal onhandig om een Bluetooth lamp op te hangen bij iemand die geen smartphone heeft.

Vraag me ook wel af waarom je moeder een Hue lamp nodig heeft, is een gewoon peertje niet genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkus7
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-09 15:59
Je kunt ook een bridge aansluiten. Dan kun je de lamp via internet bedienen (als je inlogt) of een afstandsbediening koppelen zodat ze zelf de lamp kan bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remmuz
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:24
Als het de bedoeling is om bij jouw moeder de lamp aan te doen terwijl jij bij jou thuis bent, dan heb je een bridge nodig.