Op zoek naar een provider voor het bellen naar Turkije

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:58
Hoi,

Ik ben op zoek naar een provider of aanbieder die eSIM ondersteund en waarmee ik goedkoop kan bellen naar mobiele nummers in Turkije. Ik wil niet vast zitten aan een abonnement.

Ik maak op dit moment gebruik van een VoIP provider, maar daarmee bel ik onbekend en de tarieven zijn enorm gestegen.

Lycamobile lijkt interessant, maar ik kan nergens tarieven vinden voor het bellen vanuit NL naar mobiele nummers in Turkije (site geeft een foutmelding).

Iemand tips?

[ Voor 4% gewijzigd door turkeyhakan op 22-08-2023 09:16 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:25
De Lebara prepaid all international bundels.

Kan je mee onbeperkt bellen naar Turkije . Goedkoopste bundel is daarvoor 15 euro voor 30 dagen.

Het is geen abbonement en je kan er mee stoppen wanneer je wilt.

Je zou ook de 3+1 variant kunnen nemen, dan betaal je voor 3 maanden in 1 keer en krijg je 1 maand gratis erbij. Maakt het net wat goedkoper.

*Let op * Onbeperkt bellen houd bij lebara in 1250 bel minuten per maand, er staat dat het een FUP is, geen idee of het een harde limiet is.

EDIT: Foutje, met de goedkoopste bundel krijg je 500 min en niet onbeperkt.

[ Voor 7% gewijzigd door fl2001 op 22-08-2023 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Heb je persé eSIM nodig of wil je gewoon een tweede nummer op je telefoon kunnen gebruiken?
Je zou eens contact kunnen leggen met een partij als CheapConnect om te vragen wat een Turks nummer bij ze kost, tegenwoordig werkt VOIP zo goed dat je het verschil niet merkt. De belkosten zijn vaak zo laag dat dat wel de moeite waard is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Als ik deze website mag geloven ben je in Nederland erg gelimiteerd als de eis een eSIM is:
https://www.esim.nl/#:~:t...oemde%20vier%20aanbieders.

Welke providers bieden ondersteuning?
T-Mobile ondersteunde als eerste Nederlandse provider eSIM. Het is mogelijk een (extra) eSIM only abonnement af te sluiten bij T-Mobile. Ook Simyo, Vodafone (Ziggo) en KPN bieden sinds kort ondersteuning.

Alle andere Nederlandse providers – Tele2, Ben, Simpel, Lebara, Budget Mobiel, Hollandsnieuwe en Youfone – ondersteunen de technologie (nog) niet. Het ziet er naar uit dat het voorlopig alleen mogelijk is om de e-SIM aan te vragen bij de genoemde vier aanbieders.

Ik denk dat je er niet aan ontkomt door een oplossing te zoeken die geen eSIM vereist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
fl2001 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:41:
De Lebara prepaid all international bundels.

Kan je mee onbeperkt bellen naar Turkije . Goedkoopste bundel is daarvoor 15 euro voor 30 dagen.

Het is geen abbonement en je kan er mee stoppen wanneer je wilt.

Je zou ook de 3+1 variant kunnen nemen, dan betaal je voor 3 maanden in 1 keer en krijg je 1 maand gratis erbij. Maakt het net wat goedkoper.

*Let op * Onbeperkt bellen houd bij lebara in 1250 bel minuten per maand, er staat dat het een FUP is, geen idee of het een harde limiet is.

EDIT: Foutje, met de goedkoopste bundel krijg je 500 min en niet onbeperkt.
Ik wil dus geen bundel die een x dagen geldig is. Ik wil gewoon beltegoed opwaarderen en heel incidenteel bellen indien het nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
Oon schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:46:
Heb je persé eSIM nodig of wil je gewoon een tweede nummer op je telefoon kunnen gebruiken?
Je zou eens contact kunnen leggen met een partij als CheapConnect om te vragen wat een Turks nummer bij ze kost, tegenwoordig werkt VOIP zo goed dat je het verschil niet merkt. De belkosten zijn vaak zo laag dat dat wel de moeite waard is
eSIM is een must inderdaad. Ik heb al een Turks nummer, maar om daarmee vanuit NL naar TR te bellen is een no-go..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turkeyhakan
Hann1BaL schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 09:46:
Als ik deze website mag geloven ben je in Nederland erg gelimiteerd als de eis een eSIM is:
https://www.esim.nl/#:~:t...oemde%20vier%20aanbieders.

Welke providers bieden ondersteuning?
T-Mobile ondersteunde als eerste Nederlandse provider eSIM. Het is mogelijk een (extra) eSIM only abonnement af te sluiten bij T-Mobile. Ook Simyo, Vodafone (Ziggo) en KPN bieden sinds kort ondersteuning.

Alle andere Nederlandse providers – Tele2, Ben, Simpel, Lebara, Budget Mobiel, Hollandsnieuwe en Youfone – ondersteunen de technologie (nog) niet. Het ziet er naar uit dat het voorlopig alleen mogelijk is om de e-SIM aan te vragen bij de genoemde vier aanbieders.

Ik denk dat je er niet aan ontkomt door een oplossing te zoeken die geen eSIM vereist
Die website is niet helemaal up to date als ik het zo mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibow28
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:44
Vodafone red abonnementen kan je 100 min mee naar buiten Europa bellen maar je wilt geen abonnement. Wellicht dat ze een prepaid versie hebben die ook zoiets aanbiedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fl2001
turkeyhakan schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:06:
[...]

Ik wil dus geen bundel die een x dagen geldig is. Ik wil gewoon beltegoed opwaarderen en heel incidenteel bellen indien het nodig is.
Kijk is naar Lebara One Prepaid. Lijkt me best aardig voor incidenteel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
ibow28 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:09:
Vodafone red abonnementen kan je 100 min mee naar buiten Europa bellen maar je wilt geen abonnement. Wellicht dat ze een prepaid versie hebben die ook zoiets aanbiedt.
Helaas bieden ze die niet als prepaid versie aan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkeyhakan
fl2001 schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:30:
[...]

Kijk is naar Lebara One Prepaid. Lijkt me best aardig voor incidenteel gebruik.
Heb je de tarieven gezien? 28 cent per minuut voor mobiel. Ik betaal via mijn VoIP provider op dit moment 16 cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fl2001
turkeyhakan schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 11:37:
[...]

Heb je de tarieven gezien? 28 cent per minuut voor mobiel. Ik betaal via mijn VoIP provider op dit moment 16 cent.
Dat is alleen wel voor de 1e minuut, vanaf de 2e minuut 13 cent per minuut, en voor vast 1 cent per minuut.

Maar ja als je inderdaad veel korte gesprekken voert dan kan het redelijk duur worden ja.

Ik denk wel niet dat je het veel goedkoper gaat krijgen op de voorwaarden die jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boerenlater
  • Registratie: April 2022
  • Niet online
Ik bel vanuit Nederland naar Turkije via whatsapp. Dan kost het jou (en de ander) alleen data.
Pagina: 1