Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Main doel is game-pc alleen Warzone2, daarnaast trade ik en daarvoor maak ik gebruik van Tradingview, dit is software waarmee je grafieken kunt analysteren. Verder standaard surfgedrag
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 2000, zit nog wel wat speelruimte op als het echt de moeite waard is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, volledig nieuw systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag 2 monitoren kunnen aansluiten en gelijktijdig kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorheen had ik altijd intel/nvidia combi, maar na onderzoek neig ik nu meer naar de amd combi.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste geen straaljager, verder weinig extra wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al aardig wat tips in dit forum gevonden. Ik hoop dat een expert is mee kan kijken, en eventueel nog tips voor mij heeft, of misschien iets anders zou doen.
Ik heb nu het volgende samengesteld;
Main doel is game-pc alleen Warzone2, daarnaast trade ik en daarvoor maak ik gebruik van Tradingview, dit is software waarmee je grafieken kunt analysteren. Verder standaard surfgedrag
Wat mag het systeem gaan kosten?
Om en nabij de 2000, zit nog wel wat speelruimte op als het echt de moeite waard is
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, volledig nieuw systeem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil graag 2 monitoren kunnen aansluiten en gelijktijdig kunnen draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voorheen had ik altijd intel/nvidia combi, maar na onderzoek neig ik nu meer naar de amd combi.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefste geen straaljager, verder weinig extra wensen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al aardig wat tips in dit forum gevonden. Ik hoop dat een expert is mee kan kijken, en eventueel nog tips voor mij heeft, of misschien iets anders zou doen.
Ik heb nu het volgende samengesteld;
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 409,- | € 409,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming Radeon RX 7900 XT OC Edition 20GB GDDR6 | € 849,- | € 849,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 90,46 | € 90,46 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Fuma 3 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo F5-6000J3038F16GX2-TZ5N | € 118,02 | € 118,02 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 850W | € 138,90 | € 138,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 118,24 | € 118,24 |
| Totaal | € 1.962,52 | |||