Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Privé gebruik: gamen, surfen, youtube, office, etc.
Games: RPG, RTS, FPS, oud of nieuw. Net waar de pet naar staat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Deze keer leg ik mijzelf geen limiet op.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Het jongste wat ik nu heb is minstens 8 jaar oud, het oudste (toestenbord) zo'n 15 jaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, aangezien ik niets meeneem van het oude systeem.
Randapparatuur heb ik ook nodig, maar niet vermeld. Daar ben ik wel redelijk uit. Voor de volledigheid:
Gigabyte M32UC Zwart (monitor)
Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kalih Red, Qwerty US) Zwart (toetsenbord)
Sharkoon Light² 200 Zwart (muis)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ik laat de pc samenstellen. Waarschijnlijk bij Azerty, dat is mij al eerder prima bevallen. Onderstaand overzicht en prijzen zijn dan ook o.b.v. Azerty.
Gewenste opslag: 1 SSD voor OS e.d. 1 voor games en overige software en 1 HDD voor data opslag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller is beter. RGB is niet gewenst, maar lijkt tegenwoordig nagenoeg onvermijdelijk te zijn.
Out of the box ready en de komende jaren geen uitbreidingen nodig.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag of de gekozen onderdelen goed op elkaar aansluiten. Mochten er betere alternatieven zijn of mocht ik iets vergeten zijn, dan hoor ik dat graag.
Is de case volhangen met fans overkill?
Privé gebruik: gamen, surfen, youtube, office, etc.
Games: RPG, RTS, FPS, oud of nieuw. Net waar de pet naar staat.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Deze keer leg ik mijzelf geen limiet op.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. Het jongste wat ik nu heb is minstens 8 jaar oud, het oudste (toestenbord) zo'n 15 jaar.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles, aangezien ik niets meeneem van het oude systeem.
Randapparatuur heb ik ook nodig, maar niet vermeld. Daar ben ik wel redelijk uit. Voor de volledigheid:
Gigabyte M32UC Zwart (monitor)
Sharkoon Skiller Mech SGK3 (Kalih Red, Qwerty US) Zwart (toetsenbord)
Sharkoon Light² 200 Zwart (muis)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee. Ik laat de pc samenstellen. Waarschijnlijk bij Azerty, dat is mij al eerder prima bevallen. Onderstaand overzicht en prijzen zijn dan ook o.b.v. Azerty.
Gewenste opslag: 1 SSD voor OS e.d. 1 voor games en overige software en 1 HDD voor data opslag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller is beter. RGB is niet gewenst, maar lijkt tegenwoordig nagenoeg onvermijdelijk te zijn.
Out of the box ready en de komende jaren geen uitbreidingen nodig.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoor graag of de gekozen onderdelen goed op elkaar aansluiten. Mochten er betere alternatieven zijn of mocht ik iets vergeten zijn, dan hoor ik dat graag.
Is de case volhangen met fans overkill?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 404,95 | € 404,95 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming X670E-PLUS | € 264,- | € 264,- |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 4090 SUPRIM LIQUID X 24G | € 1.999,- | € 1.999,- |
1 | Casemodding | Gelid Solutions Stabilo VGA Card Holder - RGB Wit | € 24,13 | € 24,13 |
1 | Behuizingen | NZXT H7 Flow Zwart | € 129,- | € 129,- |
1 | Ventilators | Arctic P14 PWM PST Value Pack (5 stuks), 140mm | € 44,90 | € 44,90 |
1 | Processorkoeling | DeepCool AK620 | € 73,85 | € 73,85 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo F5-6000J3040G32GX2-TZ5N | € 249,97 | € 249,97 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 12 M 1000W | € 173,85 | € 173,85 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 107,68 | € 107,68 |
1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 123,85 | € 123,85 |
Totaal | € 3.595,18 |
[ Voor 6% gewijzigd door hbu op 25-08-2023 16:36 ]