Ik zou verwachten dat er elders in huis nog een AOP zit. In principe moet er een groene kabel uit de grond komen, geen grijze.
Mocht dit wel je aop zijn, kun je gewoon de boel zelf vervangen. Of er een splitter van Ziggo op zetten, zoals ze destijds meegeleverd werden.
Mocht dit wel je aop zijn, kun je gewoon de boel zelf vervangen. Of er een splitter van Ziggo op zetten, zoals ze destijds meegeleverd werden.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ander doosje kopen (met een mannetje), dit doosje er af sleutelen, nieuwe doosje er op sleutelen en profit.
Of je koopt een gender bender (mannetje-mannetje connector).
Of je koopt een gender bender (mannetje-mannetje connector).
[ Voor 19% gewijzigd door sypie op 21-08-2023 21:30 ]
Weet je zeker dat dit de hoofdaansluiting is? Een dergelijk oud bakje kan ook nog storingen geven. Mocht je echt geen AOP vinden, Ziggo bellen en een monteur laten plaatsen.
Ik heb een POA 01-UPC. Bedoel je dat? De out 1 en out 2 passen er wel op namelijk, alleen dan zit het kastje in de weg.The Eagle schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 21:28:
Ik zou verwachten dat er elders in huis nog een AOP zit. In principe moet er een groene kabel uit de grond komen, geen grijze.
Ik heb contact met ziggo gehad (je hebt zoiets nieuws dat je je camera kan aanzetten) en die gaven aan dat dit de hoofdaansluiting is.Andros schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 21:30:
Weet je zeker dat dit de hoofdaansluiting is? Een dergelijk oud bakje kan ook nog storingen geven. Mocht je echt geen AOP vinden, Ziggo bellen en een monteur laten plaatsen.
Misschien maar gewoon ziggo bellen voor een monteur.
Ziggo kan gratis een monteur langs laten komen na verhuizing. Vraag om een netwerkmonteur. Die vervangen eenvoudig jouw AOP.
Waar zit de POA-01? Dat is een splitter die vaak op de AOP (hoofdaansluiting) zit. Daar kan je jouw modem prima op aansluiten. Wat zit er dan in de weg? Je kan de splitter er ook ongestraft uithalen.Teknizion schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 21:35:
[...]
Ik heb een POA 01-UPC. Bedoel je dat? De out 1 en out 2 passen er wel op namelijk, alleen dan zit het kastje in de weg.
Pagina: 1