Office - nieuwe Invoegtoepassingen knop, niet te verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corran
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-09 17:59
Sinds vandaag is er opeens een nieuwe Invoegtoepassingen knop aan het einde van het Start lint bij mij in Office 2019 verschenen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4HDXaMmcIJFW0nkRE8MQYc2FDJs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/41AW8IoVbBZhcJr2bzUleIMA.png?f=fotoalbum_large

Hoe is dit weer weg te halen? Via de functie "Het lint aanpassen..." lukt het helaas niet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HpKsdJVq-C2EG4CwISQznbb6948=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Cl3qZTmXmBhgz25lo38otMGy.png?f=user_large

Ik had Invoegtoepassingen al uitgevinkt staan en deze weer aanvinken en dan restarten en dan weer uitvinken doet helaas niets.

Ik heb via Google helaas niks kunnen vinden, misschien omdat dit iets heel recent is?

Beste antwoord (via Corran op 08-10-2023 01:27)

• kluyze
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik heb de knop net kunnen verwijderen. Geen idee of er een update geweest is.

Versie is in elk geval:
Microsoft® Word for Microsoft 365 MSO (Version 2308 Build 16.0.16731.20182) 64-bit

In het engels:
In Word: Home > Options > Customize Ribbon
Hier had ik in de rechter pane nu onder Home een groep 'Add-ins' en daar de knop 'Add-ins'. Als ik de groep selecteerde kon ik in het midden kiezen voor '<< Remove' en de knop was daarmee van mijn ribbon verdwenen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:14
Is dit zakelijk of privé Office?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corran
HKLM_ schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:05:
Is dit zakelijk of privé Office?
Prive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Wat zie je als je Bewerken óók open klikt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corran
CH4OS schreef op dinsdag 22 augustus 2023 @ 01:29:
Wat zie je als je Bewerken óók open klikt? :?
Niks wat er mee te maken heeft, dit is echt een menu verder, zie ook de verticale streep tussen Bewerken en Invoegtoepassingen in het eerste screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corran
Niemand die recent hetzelfde probleem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Niet online
Ik heb die knop ook, maar hij ziet er wel anders uit, ik zit op MS365 in Windows11. Mijn pc staat in het engels, misschien geeft dat ook een verschil, maar ik stoor me er niet aan.

Ik krijg de knop ook niet vanuit word weg maar ik zag deze webpage waar er een register of group policy aanpassing gedaan wordt.
https://www.urtech.ca/201...dd-ins-button-in-outlook/

Mijn group policy ziet er anders uit als op de pagina, misschien omdat ik W11 draai en de register aanpassing heb ik niet geprobeerd. Maar misschien werkt het bij jou wel?

[ Voor 4% gewijzigd door kluyze op 28-08-2023 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corran
Ik heb het gestest met

code:
1
reg add HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\16.0\Excel\Options\Webext /v StoreButtonInRibbonHomeTabAllowed /t reg_dword /d 0 /f

En een zelfde key voor Word.

Daarna een reboot maar helaas zonder resultaat.
kluyze schreef op maandag 28 augustus 2023 @ 17:34:
Ik heb die knop ook, maar hij ziet er wel anders uit, ik zit op MS365 in Windows11. Mijn pc staat in het engels, misschien geeft dat ook een verschil, maar ik stoor me er niet aan.

Ik krijg de knop ook niet vanuit word weg maar ik zag deze webpage waar er een register of group policy aanpassing gedaan wordt.
https://www.urtech.ca/201...dd-ins-button-in-outlook/

Mijn group policy ziet er anders uit als op de pagina, misschien omdat ik W11 draai en de register aanpassing heb ik niet geprobeerd. Maar misschien werkt het bij jou wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorynl
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 08-09-2023
Sindskort heb ik hetzelfde probleem in alle Microsoft apps. Voor nu heb ik maar een 2e startmenu gemaakt. Ik hoop dat dit snel aangepast kan worden want ik vind het erg irritant, ook omdat ik er zelf geen invloed op heb nu.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ea6eRpthK94b6oP3p1sTRpTgGsc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ToZTItBbZCYvgSbm8DPDpeDP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aje
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 26-09-2023

Aje

Ik heb ook dit probleem. Door de lange naam neemt het icoon irritant veel plaats in op het lint.
Hoop dat er een oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corran
Het lijkt er op dat steeds meer mensen dit nu hebben, maar helaas nog geen oplossing.
Aje schreef op dinsdag 26 september 2023 @ 13:24:
Ik heb ook dit probleem. Door de lange naam neemt het icoon irritant veel plaats in op het lint.
Hoop dat er een oplossing komt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• kluyze
  • Niet online

Versie is in elk geval:
Microsoft® Word for Microsoft 365 MSO (Version 2308 Build 16.0.16731.20182) 64-bit

In het engels:
Hier had ik in de rechter pane nu onder Home een groep 'Add-ins' en daar de knop 'Add-ins'. Als ik de groep selecteerde kon ik in het midden kiezen voor '<< Remove' en de knop was daarmee van mijn ribbon verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Corran
Yes, bij mij lukt dit nu ook. Toen ik dit origineel poste kon dit niet, dus er is zeker een update geweest. Dank voor het melden!
kluyze schreef op zaterdag 30 september 2023 @ 10:33:

Versie is in elk geval:

In het engels:
Pagina: 1