Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1976654

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een Motorola G8 Power die al één jaar en zes maanden geen updates meer heeft (sinds februari 2022) en nou vraag ik me af: "Is het nog wel verantwoord is om mijn bankzaken erop te hebben?"

Relevante software en hardware die ik gebruik
  • Motorola G8 Power (Blauw)
  • Android 11, beveiligings update van februari 2022
  • Meest recente versie van de bank app (ik zeg wegens privacy redenen niet welke, excuseer me..)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Chatbot van de bank, opgezocht met Brave Search.

Graag bedankt, Truij

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 00:54
Als je de app gewoon via de play store kan installeren, kan je er gewoon van uit gaan dat het veilig is.

Bank app niet willen noemen vind ik ook een beetje bijzonder, maar goed.

[ Voor 26% gewijzigd door WEBGAMING op 21-08-2023 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1976654

Topicstarter
WEBGAMING schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 14:38:
Bank app niet willen noemen vind ik ook een beetje bijzonder, maar goed.
Nou, niet iedereen heeft zim om op het internet rond te smijten wat hij/zij gebruikt qua bank app...

En ik heb ook twijfels over wat je zei over dat als je hem kan installeren dat het dan veilig is, want dan zou je Windows 7 ook nog veilig kunnen noemen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacIsCool
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05 16:25
Anoniem: 1976654 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 14:43:
[...]
En ik heb ook twijfels over wat je zei over dat als je hem kan installeren dat het dan veilig is, want dan zou je Windows 7 ook nog veilig kunnen noemen...
De app installeer je uit de play store, die wordt actueel gehouden door de bank ( de app ), als ze hem niet meer supporten, halen ze de app uit de winkel. Er zit dus wel een verschil in met de Windows 7 iso/dvd/usb die je al 14 jaar in je verzameling hebt zitten..

Runs everything...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WEBGAMING
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 00:54
Lekker belangrijk, er zijn er maar een aantal, en die worden door miljoenen mensen gebruikt. Ik zit bij de ING. Ik snap echt niet wat dat uitmaakt voor je privacy.

Maar goed, dan vertel je het niet.

Windows is natuurlijk niet vergelijkbaar met Android. In Android download je dingen in de Play store. Er word voor gezorgd dat die dingen veilig zijn. Dat is het hele punt.

Maar ga vooral lekker bijdehand zitten doen.

[ Voor 7% gewijzigd door WEBGAMING op 21-08-2023 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_BoKmeester
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 16-03-2024
Zo lang de bank de App ondersteunt op een bepaalde Android-Versie is t goed toch?

(hier ING-App op een HTC M8.... Android versie?.... ehh........oud...maar wel ondersteund gok ik)
mijn bankzaken
Ik weet niet hoeveel bankzaken TS heeft, maar 1 ondersteunde App per bank lijkt me genoeg. :D
Pagina: 1