Toon posts:

Half-Life game createn ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een HL game create krijg ik een zwart blok ongeveer 1/4 van mijn beeld links boven in beeld ik moet dan eerst op esc drukken en dan resume dan is ie weg weet iemand hoe ik hier helemaal vanaf kom ??

alleen de eerste keer doet ie het als ik daarna opnieuw een game create (zonder HL te sluiten) doet ie het gewoon !
of als ik eerst console open en dan game create dan doet ie het ook gewoon !

ThnX

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Als er een manier is om hiervanaf te komen zou ik dat ook graag willen weten :) . Volgens mij wordt dat in 1.3 opgelost, maar heet het niet zeker.

Steam

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Dat heb ik ook. D8 dat het aan mijn config lag! Ik krijg echter geen zwart scherm, maar een blok van de zelfde grootte als jij zegt met allemaal gekleurde strepen....Bloedje irri.... (mede omdat ik Torn veel op lan tegen Pod oefen ;) ).

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Verwijderd

Topicstarter
jah die had ik eerst ook in Win98 maar nu in win2k heb ik alleen zwart :)

weet niemand een oplossing ?

Verwijderd

Je hebt een TNT2 en je instellingen staan op OpenGl? volgens mij hebbik gelijk. anywayz, live with it, want dat heeft iedereen met een TNT2. ik ook helaas, maar ja jij kan het nog spelen in ieder geval ik niet maar dat is een ander probleem

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb het ook, alleen bij mij heef het allemaal mooie kleurtjes *D (GeForce2MX)

Dus niet alleen TNT heeft het... En als ik me niet vergis, is het alleen bij OpenGL zo (correct me if not).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
dat het bij 1.3 opgelsot is zal wel niet want zijn probleem heeft GEEN dodnder met CS te maken. :)

Waarschijnlijk is het en probleem met je video kaart, zoek gewoon de nieuwste drivers op dat verhelpt het probleem meestal.

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 19:31 schreef Captain Pervert het volgende:
Ik heb het ook, alleen bij mij heef het allemaal mooie kleurtjes *D (GeForce2MX)

Dus niet alleen TNT heeft het... En als ik me niet vergis, is het alleen bij OpenGL zo (correct me if not).
Kheb ook een GeForce2MX (400), heb het ook
Maar ik herinner me als ik me HL CD erin had dat die het niet deed (weet ik nie zeker..)

• Dieter
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-07-2021
opengl probleem :
me geforce heeft ut ook, de TNT2 van me broer ook :)
als'k em op D3D zet dan is ie weg ...

Stoort me niet ;)

Verwijderd

heb ik ook met mijn geforce mx

het zal wel opgelost worden met 1.3 denk ik

Verwijderd

Bij mij was het heel eenvoudig op te lossen komt door het feit dat je de console ook enabled hebt.

Probeer maar eens als je counter-strike opstart
In het hoofdmenu op console te drukken. Dan gaat ie naar console. Als je er bent druk ~ om weer terug te gaan naar hoofdmenu. Ga naar lan game en create en voila het is weg..
Pagina: 1