Geen toegang meer tot Instagram account

Pagina: 1
Acties:
  • 3.708 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessicaH
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 04-09-2023
Beste mensen,

Sinds enige dagen kan ik niet meer in mijn instagram account. Het lukt mij nog wel een om (per mail) nieuw wachtwoord aan te vragen en ook de twee -traps identificatie (via SMS) werkt nog.

Als ik inlog op instagram wordt er eerst gevraagd om een beveiligingscode die ik per sms krijg in te voeren. Deze krijg ik inderdaad per sms,maar als ik deze invoer, krijg ik zowel op mijn huidige iphone, maar ook op de pc de volgende mededeling (zie ook de bijlage):

"Help ons te bevestigen dat dit account van jou is
Je moet hulp bij het aanmelden aanvragen om je account te beveiligen"

Vervolgens heb je 2 opties:

- Hulp bij aanmelden: hierin staan allerlei tips, maar niets werkt voor mij
- Hulp krijgen: hier kun je kiezen om bv een herstelcode aan te vragen of een selfie te maken om te bevestigen dat ik 'ik' ben. Ik heb beide gedaan, maar ook hier krijg in bij aanmelden weer steeds bovenstaande melding.
- Ook bij inloggen via mijn gekoppelde facebook acoount krijg ik dezelfde melding.

Het lijkt wel of ik in een 'beveiligings-loop' zit waar ik niet uitkom. Ik ben nog wel zichtbaar in instagram bij vrienden dus mijn account is er nog wel. Hierin overigens geen onregelmatigheden, bv dat mijn account gehackt is.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGXsQUlvKwhkcodMKi3Em-X3HBI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KtLuKhbtJgcRbPwzchzE6moq.jpg?f=user_large

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:10

nelizmastr

Goed wies kapot

Nee, hierbij kunnen we helaas niet helpen. Dit is tussen jou en Meta helaas. Een bedrijf waar je geen levende ziel aan de lijn zult krijgen en op hun eigen zelfhulpsysteem bent aangewezen.

Het enige wat ik je mee kan geven is probeer het nog eens op een ander apparaat (bijv. een computer), desnoods bij iemand anders thuis. Zo kun je bepaalde interne factoren uitsluiten.
Overigens neem ik aan dat je geen frauduleuze gegevens in je account hebt zoals valse naam of leeftijd? Want dan kun je dit ook krijgen.

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessicaH
Dank voor je reactie. Had al via andere devices / locaties geprobeerd, helaas geen resultaat. Nee, ook geen frauduleuze info, ik heb het account al jaren, nooit problemen. Ben wel in buitenland geweest toen het gebeurde, wellicht heeft iemand geprobeerd toegang te krijgen, maar dat zal vaker gebeuren. Ik heb nog steeds toegang tot mijn mail en mobiel, waar ik de berichten op krijg vanuit Insta. Ook als ik weer mijn wachtwoord wijzig. Dus dat gaat goed. Als ik dan weer probeer aan te melden, kom ik dus weer in bovenstaand scherm.

Ik hoop dat iemand anders dit ook eens heeft meegemaakt een de 'gouden' tip heeft. En inderdaad, contact met Meta kan helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KilleBladhark
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 13:20
Als het goed is krijg je na het resetten van je wachtwoord op Instagram een mailtje waarin staat: "You're password was just changed" o.i.d. Hierin staat als het goed is ook een klikbare link "Secure my account". Deze zul je aan moeten klikken (Het liefst op je telefoon) en alles confirmeren.

The One Piece is real. (Can we get much higher!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JessicaH
Bedankt voor je reactie. In de bevestigingsmail (na wachtwoord reset) staat o.a.

'If you didn't change your password, you can secure your account here'

Maar ik was juist wel degene die het wachtwoord heeft gereset.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1FqAdUCy85bLFWfkqVzsMUysE8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8nc2n2LU6luJE8Bw9a5tfpuU.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankes
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-12-2023
Is het jou uiteindelijk nog gelukt? Ik lijk nu in dezelfde loop te zitten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huttenkloas
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08-04 14:01
ankes schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 20:11:
Is het jou uiteindelijk nog gelukt? Ik lijk nu in dezelfde loop te zitten :|
Same here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister Marcel
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 24-06-2024
Lieve mensen,
Ik zit inmiddels in hetzelfde schuitje. (dezelfde loop)

PLEASE HELP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben19881988
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 03-01-2024
Beste mensen, ik heb hetzelfde voor sinds een week. Ik heb wel iemand aan de lijn gehad en het probleem zo goed mogelijk uitgelegd. Ze contacteerde me per telefoon na een chat die ik met hen opende via meta verified. Hebben jullie al nieuws hoe je dit oplost ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daphnevm
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 19-01-2024
Dag allen, ik ervaar hetzelfde. Echt frustrerend. Hebben jullie inmiddels al enige vooruitgang geboekt? Dank & groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-06 19:47

MasterL

Moderator Internet & Netwerken
Deze is wel erg oud!
Helaas kan niemand op Tweakers helpen met Instagram/Facebook account issues en daarom dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.