Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tombui
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 22-08-2023
Ik zoek een telefoon met een budget van 800-850 euro. Momenteel heb ik een Poco F3. Graag zou ik een telefoon willen met een betere camera en 256gb opslag. Zelf heb ik al onderzoek gedaan naar bijvoorbeeld de Oppo Reno10 Pro 5G, de OnePlus 11, de Xiaomi 13 en de Nothing 2. Door de bomen zie ik het bos niet meer en daarom zou ik jullie graag willen vragen om even mee te denken.

Ik gebruik mijn telefoon erg veel voor zowel werk als vrije tijd. Snelladen of een hoge batterijduur zijn daarom ook belangrijk voor mij. Ik doe gemiddeld 1,5-2 jaar met mijn telefoon.

Zou iemand mij kunnen helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door tombui op 21-08-2023 11:27 ]

Beste antwoord (via tombui op 21-08-2023 22:59)

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-10 21:55
De OnePlus 11 laadt het snelst op van de smartphones die je genoemd hebt met 100W. De Nothing Phone 2 laadt het langzaamst op met 45W.

Als je graag een smarthphone die nog sneller oplaadt, kan je naar de Xiaomi 12T Pro kijken. Die laadt met 120W, maar is wel van vorig jaar.

De camera's van de Xiaomi 13, Xiaomi 12T Pro en OnePlus 11 krijgen soortgelijke DXOMARK scores dus de camera's zijn vergelijkbaar. De Nothing Phone 2 heeft net zoals OnePlus 11 dezelfde main camera dus die zal een soortgelijke score halen (die nog niet getest is door DXOMARK)

Als je nog kan wachten, kan je ook kijken naar de Xiaomi 13T (Pro). Die worden begin september aangekondigd en kunnen misschien interessant voor je zijn

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-10 21:55
De OnePlus 11 laadt het snelst op van de smartphones die je genoemd hebt met 100W. De Nothing Phone 2 laadt het langzaamst op met 45W.

Als je graag een smarthphone die nog sneller oplaadt, kan je naar de Xiaomi 12T Pro kijken. Die laadt met 120W, maar is wel van vorig jaar.

De camera's van de Xiaomi 13, Xiaomi 12T Pro en OnePlus 11 krijgen soortgelijke DXOMARK scores dus de camera's zijn vergelijkbaar. De Nothing Phone 2 heeft net zoals OnePlus 11 dezelfde main camera dus die zal een soortgelijke score halen (die nog niet getest is door DXOMARK)

Als je nog kan wachten, kan je ook kijken naar de Xiaomi 13T (Pro). Die worden begin september aangekondigd en kunnen misschien interessant voor je zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TiredQueso
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 02-10 10:31
Jotyjo schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 20:43:

Wat hierbij wel opgemerkt dient te worden is dat de Nothing Phone 2 PD3.0 ondersteund (vrij algemene standaard) en de OnePlus alleen de 100W haalt met zijn eigen snellaadtechniek SUPERVOOC. Waardoor je daarvoor ten alle tijde bent aangewezen op de opladers van OnePlus.

Zelf sinds de release in het bezit van de Nothing Phone 2 en die bevalt mij prima.