Ik ben gecharmeerd van de kracht van Duolingo. Het maakt het bestuderen van een andere taal erg leuk. Nu zou ik graag van de advertisements afwillen en ben ik bereid om hiervoor te betalen. Wellicht dat meerdere Tweakers ook Super Duolingo zouden willen, maar tot nu toe afhaken op de prijs? De voorwaarden staan het toe om Super Duolingo family te gebruiken met anderen. Hoeft geen familie te zijn. Zodoende zou ik hier willen polsen of er geinteresseerden zijn om een Super Duolingo Family subscriptie aan te gaan? Voor €1,75 per maand bij 6 personen. Stuur me een PM als je mee wil doen. We zijn al met 2 personen tot nu toe.
Dit heeft niets te maken met serversoftware of clouddiensten, maar valt meer onder het werven van medestanders om een dienst aan te schaffen. Dit soort inkoopacties zijn niet de bedoeling, zie ook de huisregels (https://tweakers.net/info/algemene-voorwaarden/huisregels/)
Ik sluit dit topic dan ook maar.
Ik sluit dit topic dan ook maar.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Dit topic is gesloten.