1tje die werkt 
maakt niks uit als die kaart voor jou goed werkt is hij goed
maakt niks uit als die kaart voor jou goed werkt is hij goed
Verwijderd
Eentje zonder 3d mogelijkheden; spellen snappen namelijk vaak niet dat je een tweede GfxCrd hebt, en gebruiken dan je PCI-geval ipv je AGP-dingetje. Dus als je nu eens vergeet je tweede display uit te schakelen, dan zegt het spel gewoon dat er geen geschikte display is. Easy.
Verwijderd
Idd, Matrox is super daarin: een tweede monitor aansluiten. Het hoeft natuurlijk geen top-kaartje te zijn, want het is namelijk je PCI-slot, lang niet zo snel als je AGP-slot namelijk.Op dinsdag 04 september 2001 16:09 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
MAtrox staat er om bekend zover ik weet.
try them
Zoals de 2 vorige posts al zeiden:
Matrox is een goeie kaart als je een 2de monitor wilt aansluiten.
Matrox is een goeie kaart als je een 2de monitor wilt aansluiten.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
heb ook lang met twee videokaarten zitten eikelen... heb in dit systeem op mijn werkt nu een 4Mb S3 zitten...
thuis had ik er genoeg van, meteen een Matrox G450 Dualhead gekocht, overal vanaf.. één kaartje, twee stekkertjes, de rest softwarematig instellen..
thuis had ik er genoeg van, meteen een Matrox G450 Dualhead gekocht, overal vanaf.. één kaartje, twee stekkertjes, de rest softwarematig instellen..
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Verwijderd
Martox is net met een nieuwe video kaart uitgekomen.
De matrox G450 DH.
Zelf ben ik er zeker te spreken over.
Maar hoorde een paar dagen geleden dat gforce ook met een dh uit komt of hij al uit is weet ik niet zou je ff moeten checken.
De matrox G450 DH.
Zelf ben ik er zeker te spreken over.
Maar hoorde een paar dagen geleden dat gforce ook met een dh uit komt of hij al uit is weet ik niet zou je ff moeten checken.
Pagina: 1