Samsung Galaxy S9 kapot. Kan ik bestanden er nog af krijgen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniella.E
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 21-08-2023
Net toen ik mijn nieuwe telefoon in gebruik wilde gaan nemen, kletterde mijn Samsung galaxy S9 van grote hoogte nara beneden. Het scherm is helemaal stuk, en ook volledig zwart.

Als ik via aan kabel de telefoon aan de computer hang zegt hij dat er geen inhoud is. Ik kan niet zien wat er op het scherm staat of dat ik iets moet ontgrendelen of niet. Er staan veel foto's op van deze meest recente vakantie, die ik graag zou willen recupereren.

Weet iemand hier een oplosssing voor, of is er een plek waar ik heen zou kunnen gaan om dit eventueel op te laten lossen?

Ik hoor het graag, en dankjewel alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11:35
je moet de telefoon unlocken om de data eraf te halen via usb.

je kan het ook laten doen bij een data recovery bedrijf - dat kost wel paar honderd

alternatief: staan je foto's niet toevallig op je samsung / google account geback-upped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniella.E
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 21-08-2023
Een gedeelte wel, maar de laatsten dus niet. Plus had allerlei notities die ik ook alleen op mn telefoon had. Wil met Smart Switch nu nieuwe telefoon in gebruik nemen, maar dat lukt dus nu ook niet... :(

Ik las ergens dat je een muis op je telefoon kan aansluiten, maar begreep niet helemaal hoe dat uitgelegd stond. Er is niet ergens een Dokter samsung ofzo?? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07-07 21:42
Muis op de telefoon gaat via een verloopkabeltje, maar dan moet je wel zien wat je doet op het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:05
Je kunt een muis aansluiten, maar zolang je niets ziet op het scherm schiet je daar niets mee op. Toestel ondersteunt mhl zodat je hem met een tv kunt verbinden, dan zie je wel iets maar kun je weer geen muis aansluiten. Simpelste, helaas niet het goedkoopste, is er een ander scherm in te (laten) zetten, hoeft geen kwalitatief goed scherm te zijn en toestel hoeft ook niet netjes dicht.