XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ik heb er goede ervaringen mee, ze mislukken in elk geval niet...
Bij dat cd'tje kun je echt een gat zien in de laag
maar verder werkt et wel lekker.. 16x fikken en gewoon lezen in een hoogbejaarde mitsumi 4x... werkt goed (lang leve de A**i voor de goedkope cd's....)
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Nee bullshit, maar de ceedee's zijn voor dat geld gewoon top!
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
ga maar eens met je vinger over de boven laag
blijft zo aan je vinger plakken
heb 10 van die cd's gehad
ze houden het 3 dagen vol daarna helemaal kaduk
wat een *#@&@*#& cd's
ik kras me rot, er gebeurt nix... misschien had je een slechte serie..Op dinsdag 04 september 2001 13:08 schreef happy3736 het volgende:
NEE niet die cd's
ga maar eens met je vinger over de boven laag
blijft zo aan je vinger plakken
heb 10 van die cd's gehad
ze houden het 3 dagen vol daarna helemaal kaduk
wat een *#@&@*#& cd's
19,95 DM hier bij de Aldi in Berlijn
ff rekenen: 19,95 dm = fl 22,55 => verschil per doos = 4,95
ca 200 piek benzine => 200/4,95 = 40,4 => vanaf 41 doosjes wordt het al goedkoper
Ik kan natuurlijk ook een palletje meenemen als ik terug ga...:P
ps. waarom is er Geen icoontje met dollartekens
Het kan altijd mooier en beter...
hmm ja m'n cd's zagen er heel anders uit dan op dat plaatjeOp dinsdag 04 september 2001 13:59 schreef dadj het volgende:
[..]
ik kras me rot, er gebeurt nix... misschien had je een slechte serie..
m'n cd's waren zilver van boven en kon je zo doorheen kijken
en de hoes was zwart
maar ik heb toch liever mmore of platium ofzo
100 voor 115 piek met doosjes.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Maar je kan er gewoon met een watervaste stift op kalken zonder problemen.
ik heb eigenlijk t vermoeden dat die lifetec cd's van EMTec/basf zijn..Op dinsdag 04 september 2001 16:25 schreef PeeDjeeH het volgende:
Zij zijn misschien iets minder dan de gevestigde orde
Waar?Op dinsdag 04 september 2001 16:09 schreef Timbos het volgende:
JAAA! Platium's my favorites![]()
![]()
100 voor 115 piek met doosjes.
op computerbeurzen zijn ze vaak zo goedkoop....Op dinsdag 04 september 2001 18:22 schreef Peewee het volgende:
[..]
Waar?
Dat is wat CDR Media Code Identifier zegt.. Het zegt mij weinig, maar misschien dat jullie er wat mee kunnenATIP: 97m 32s 19f
Disc Manufacturer: Prodisc Technology Inc.
Reflective layer: Dye (Short strategy; e.g. Phthalocyanine)
Media type: CD-Recordable
Recording Speeds: min. unknown - max. unknown
nominal Capacity: 702.83MB (79m 59s 74f / LBA: 359849)
(Philips cd's zeggen trouwens
ATIP: 97m 24s 01f
Disc Manufacturer: Taiyo Yuden Company Ltd.
Reflective layer: Dye (Long strategy; e.g. Cyanine, Azo etc.)
Media type: CD-Recordable
Recording Speeds: min. unknown - max. unknown
nominal Capacity: 656.40MB (74m 43s 00f / LBA: 336075)
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Yeah! Mmore 4 life! Die dingen krijg je bij "normaal" gebruik (bijvoorbeeld slot-in spelers) NIET stuk. Stop maar eens een Basf-je of zo'n ander goedkoop merkje in je autoradio en ze zijn zo stuk. Je kunt er wel mooi mee een zonsverduistering volgen..Op dinsdag 04 september 2001 14:29 schreef happy3736 het volgende:
[..]
maar ik heb toch liever mmore of platium ofzo
Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.
Aldi heeft zo'n vier verschillende partijen LifeTec CDR's in de omloop. Toen ze net uitkwamen ontstond er een run op die krengen. Wat bleek: 1 van die partijen had als ATIP Taiyo Yuden. Nou, 10 TY's voor 12,98 wilde brandend Nederland wel. Ik dus ook en "gelukkig" bood "mijn" Aldi (Am'se Straatweg Utrecht) net de goeie partij aan. Thuyis controleren en ja het waren Taiyo's. Nou branden maar. Van de 10 kwamen er 3 gaar uit mijn Plex. Nou ja de rest was wel gelukt dacht ik. Mooi dat die bagger CDR's niet ingelezen werden op mij audio speler.Op maandag 08 oktober 2001 19:07 schreef corani het volgende:
Lifetec:
[..]
Dat is wat CDR Media Code Identifier zegt.. Het zegt mij weinig, maar misschien dat jullie er wat mee kunnen
(Philips cd's zeggen trouwens
[..]
Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford
zijn echt beterz!
nog geen onderzettertjes gebrand, en ze doen het goed
enne 16x cd's voor 1.40/stuk is niet veel, vooral niet met zo een mooj doossie
ze liggen vaak ondersteboven op mn case en die is nogal ruw.
als ik dan met de cd over mn case schuif schraap ik heel de folie eraf..
en de vingerafdrukken gaan er nooit meer af...
Indeed....Op dinsdag 04 september 2001 13:59 schreef dadj het volgende:
[..]
ik kras me rot, er gebeurt nix... misschien had je een slechte serie..
krassen kannie trouwens niet tegen (welke cd wel) maar ik heb met m'n vinger erop zitten wrijven tot het vel van m'n vingers afbrandde.... en m'n vingers bloedheet werden van de wrijving... maar de 'folie-laag' laat ook bij mijn cd's niet los.
Het kan natuurlijk OOK zo zijn dat wij heeeel toevallig net die paar goede doosjes hebben gekocht die geen problemen vertonen
Zonder gein: Goede cd's
Verwijderd
Ik gebruik deze cd's ook veel, ik vind het alleen jammer dat je zo weinig schrijfruimte hebt op het blaadje in het doosje.
Met name de zijkantjes mis ik..... als de cd's in een doosje zitten, kan je niet even snel zien wat er op welke cd's staat.....Op woensdag 10 oktober 2001 00:02 schreef Mutilator het volgende:
Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, terwijl ik met de dure (ook zeer goede) TDK Reflex cd's wel coasters heb gehad.
Ik gebruik deze cd's ook veel, ik vind het alleen jammer dat je zo weinig schrijfruimte hebt op het blaadje in het doosje.
Onhandig als je een divx probeert te vinden in de enorme stapel